GBL IT Group
Budapest, Árpád út 39
60% irodai munkavégzés, 40% távmunka
900k – 980k HUF alkalmazotti havi bruttó
Elvárások
- Mikrotik
- Cisco
- Angol (B2)
A mi követelményeink
Akkor jelentkezz, ha kipipálod az alábbiakat:
- Aktív hálózat tervezési, üzemeltetési tapasztalatod van
- Ismered a Mikrotik, Cisco eszközöket és üzemelteted azokat
- 3+ év releváns IT üzemeltetési tapasztalatod van vállalati környezetben
- Agilis és emberközpontú kommunikációs készséggel rendelkezel
- Nyitott gondolkodású vagy, szereted a csapatmunkát
- B kategóriás jogosítvánnyal tudod vezetni a GBL kocsit egy rád bízott kiszállás alkalmával
Előnyben vagy, ha van:
- Fizikai kivitelezésben (kábelezés, rack szerelés) rutinos vagy
Pozíció / projekt rövid leírása
🌐 Itt fogsz dolgozni – ahol a hálózatok mögött emberek és értékek vannak
A GBL IT GROUP Kft. egy 2004 óta működő, 100%-ban magyar tulajdonú IT vállalkozás, ahol a hálózatok megbízhatóságán túl az emberi kapcsolatok is fontosak.
18 fős, barátságos és szakmailag erős csapatunkban hálózatos rendszergazdaként valódi hatással lehetsz ügyfeleink működésére. Közel 70 partnercégünk mindennapjait támogatjuk komplex IT-megoldásokkal – Te pedig kulcsszereplő leszel ebben a küldetésben. 💡🔧
Stabilitás, rugalmasság, fejlődés – nálunk ezek nem csak szavak.
A budapesti, Újpesten (Árpád út) található irodánk kiválóan megközelíthető, és nem csak a munka, hanem a közös kávék, gyors egyeztetések és jó hangulat tere is.
Ha szeretsz önállóan dolgozni, de jó érzés egy összetartó csapat részeként gondolkodni, és szívesen dolgozol megbízható, sokrétű ügyfélkörrel, akkor nálunk a helyed!
Az új munkatársnak nyújtunk:
50.000Ft Cafeteria csomag (SZÉP)
10.000Ft HO támogatás
20.000Ft bejárás támogatás
mobiltelefon magánhasználatra is, korlátlan hangcsomagban
Home Office lehetőség heti 2 alkalommal
Plusz pénzkereseti lehetőség ügyeletben vagy hétvégi projektekben
Jó minőségű laptop, mobil és kiegészítők a munkához
Szakmai kihívások és fejlődési lehetőség
Vidámságot, nyitottságot, fiatalos hangulatot az irodában, közösségben
Csapatépítő rendezvényeken, workshopokon vehetsz részt
Napi feladatok
- Network és általános rendszergazda teendők ellátása ügyfeleink IT rendszereiben
- – Hálózat tervezése és üzemeltetése
- – KKV cégek IT üzemeltetése L2 szinten
- – Adminisztrálása a folyamatoknak
Specifikációk
- Online állásinterjú
- Toborzás nyelvei: magyar
- Azonnali kezdés
- Határozatlan idejű szerződés
- Távmunka heti 2 nap
- Utazási hozzájárulás: HUF 20 000
- HO hozzájárulás: HUF 10 000
- Cafeteria: HUF 50 000
A toborzási folyamat lépései
- 1. lépés – önéletrajz beküldése
- 2. lépés – releváns önéletrajzok továbbítása a szakmai vezető felé
- 3. lépés – kapcsolat felvétele a kiválasztott jelöltekkel
- 4. lépés – kiesett jelöltek értesítése
- 5. lépés – interjúztatás és a folyamatok elindítása a megismerés irányába
- 6. lépés – 2 körös interjú – az egyik biztos személyes
- 7. lépés – ajánlattétel a lehetséges munkatársnak és a többi sajnos kiesett jelölt értesítése
mutass kevesebbet
Biztosított eszközök
- Windows
- Számítógép: Notebook
- Monitorok: Ha szükséges
Metodológia
- Agile management
- Knowledge repository
- Version control system
- Main tools
- Reporting to
- Working hours8
- Munkaeszközök kiválasztásának lehetősége
Irodán belüli juttatások
- Ingyenes kávé
- Nincs dress code
- Belső hack napok
- Mobiltelefon
- Startup hangulat
- Kerékpártároló
Extrák
- Sportcsomag
- Magánegészségügyi ellátás
- Lapos szervezet
- bejárási támogatás
- Home office támogatás










