Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

3rd Level Senior Technical Support with German

Traffective

Távmunka

1.2M – 1.8M HUF alkalmazotti havi bruttó

Elvárások

  • HTML
  • CSS
  • Jira
  • Customer Support
  • Ticket systems
  • Communication skills
  • Német (C1)

A mi követelményeink

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

  • German C1-C2 level – is mandatory 
  • 4-6 years of work experience in the customer support area
  • Very good communication skills
  • A strong sense of responsibility
  • Extensive experience with HTML/CSS
  • Experience with ticket systems
  • A passion for technology

Pozíció / projekt rövid leírása

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

About Us
Right in the heart of Munich, above Kunstlabor 2 near Stiglmaierplatz, you’ll find Traffective. Since 2009, our vibrant and international team of 30 has been shaping the media landscape. Our mission? Empowering publishers, journalists, and bloggers with innovative solutions to ensure sustainable financing – promoting diversity and freedom of expression.

Our culture is all about teamwork, transparency, and honest feedback. Flat hierarchies and a continuous learning environment define who we are. With our self-developed monetization platform, we combine cutting-edge technology with outstanding customer service to create real value for publishers and advertisers alike.

For us, sustainability isn’t just a buzzword. Beyond our work, we actively support social projects both locally and globally because we believe that business and responsibility should go hand in hand.

Does this sound like the right place for you? Join our team and bring your ideas to life!

Further development possibilities

  • Project management and execution of time-critical projects and implementations
  • Be the point of contact for technical issues for staff and clients
  • Assist our publishing clients with technical onboarding/advertising integrations
  • Oversee daily operations
  • Monitoring of daily operations
  • Assist management with administrative tasks

We would like to offer you: 

  • 100% remote work
  • Permanent employment contract
  • 28 days holiday plus Christmas and New Year’s Eve
  • 1:1 onboarding with mentor
  • Individual work equipment – we equip you
  • Great development opportunities based on your knowledge and worked out together with you
  • We celebrate your birthday with a great gift
  • Regular trips to Munich with full travel and hotel reimbursement
  • 2 great annual events for all employees

Additional benefits: 

  • Medical care
  • Gym pass

What happens when you send us your CV: 
We read each application carefully and get back to you. If your skills and talents meet our expectations, the following application process awaits you: 

  • 1. step: Preliminary interview with HR approx. 20min
  • 2. step: Interview with the head of department approx. 30min
  • 3. step: Assessment Center (1x technical skill test, 1x personal skill test)
  • 4. step: Conversation with the CEO
  • 5. step: Contract

Napi feladatok

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

  1. Support customers via JIRA-Ticket System with a strong emphasis on understanding their needs
  2. Answer customer’s requests and help solving problems – e.g. product questions, production issues, and configuration requests, including also more technical tasks – being tech-savvy is a must.
  3. You’re the go-to expert at the highest level of escalation and the ultimate tech pro here
  4. Effectively translate customer needs/issues into solution
  5. Receive and transfer feedback about issues, requests, and ideas for improvements
  6. Ensure the customers’ satisfaction with our support

Specifikációk

  • Online állásinterjú
  • Toborzás nyelvei: angol&német
  • Azonnali kezdés
  • Határozatlan idejű szerződés
  • Távmunka
  • Általános munkarend

Biztosított eszközök

  • Windows
  • Számítógép: Notebook
  • Monitorok: Ha szükséges

Metodológia

  • Issue tracking toolJira
  • Team size12
  • Working hours40

Irodán belüli juttatások

  • Ingyenes kávé
  • Ingyenes snack
  • Ingyenes italok
  • Belső képzések
  • Modern iroda
  • Nincs dress code

Extrák

  • Sportcsomag
  • Magánegészségügyi ellátás

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Ellenőrző és jelölőgép kezelő operátor (Tatabánya)

Exact Forestall Kft Tatabánya bruttó 380 000 Ft / hó Jelentkezz és mi minden másban segítünk! Feladatok: gép betöltése, indítása és kipakolása gép működésének felügyelete dokumentáció vezetése hibás termékek külön válogatása kézi anyagmozgatás csomagolás munkaterület...

Sales manager

Bink Corporate Kft. Hibrid • 1132 Budapest, Váci út 36-38. Br.700e - 1,5M Ft havibér + Jutalék Feladatok Biztosítási tanácsadás érdeklődő és meglévő ügyfeleknek Személyre szabott ajánlatok készítése és ügyfelek támogatása CRM rendszerben rögzített feladatok...

Junior AWS Cloud Consultant

Deutsche Telekom IT Solutions Hungary Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs20% irodai munkavégzés, 80% távmunka 850k – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó Elvárások AWS Degree DevOps GitOps Angol Előnyt jelentő készségek Python JavaScript A mi követelményeink Eredeti...