RGM Solution Kft.
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47.
Br.1,0M Ft havibér
Feladatok
Amiben számítunk rád
– pénzügyi mutatók készítése
– költségvetés készítése,tervezése
– vezetői riportok készítése-ezek összegzése
• Átfogó és komplex felsővezetői támogatás
• ügyvezető igazgató munkájával összefüggő szervezési, technikai és adminisztrációs feladatok ellátása,
• érkezett dokumentumok, szerződések előkészítése aláírásra, naprakész nyomon követése,
• riportok készítése,
• prezentációk készítése, tájékoztató anyagok összefoglalása, előkészítése vezetői meetingekre, igény szerint jegyzőkönyv vezetése/memo-k készítése,
• költségek, számlák, benyújtási határidők nyomon követése, ügyintézése,
• személyes, telefonos és e-mail-es megkeresések kezelése, a vezetői megbeszélések, találkozók megszervezése, koordinálása, ütemezése, vendégek fogadása,
• napi működéshez szükséges ügyek intézése,
• utazások szervezése, teljeskörű koordinálása
• eseti projekt jellegű feladatok felettese megbízása alapján.
belső- és külső folyamatok ellenőrzése
Elvárások
Amire szükséged lesz az eredményes munkához
• ha felsőfokú végzettséggel rendelkezel,
• 3-5 év hasonló munkakörben szereztél szakmai tapasztalatot (ügyvezetői asszisztens, felsővezetői asszisztens, menedzser asszisztens);
• szóban és írásban is könnyedén kommunikálsz angolul,
• irodai alkalmazásokat magabiztosan, magas szinten ismered és kezeled (MS Office, Excel, Word, Powerpoint);
• komplex gondolkodásmóddal rendelkezel,
• személyiséged vidám, nyitott, pozitív és rugalmas,
• proaktívan, precízen, önállóan és felelősségteljesen végzed a munkádat,
• kiváló a kommunikációd, kapcsolatteremtő és problémamegoldó képességed,
• ha nem okoz gondot érzékeny, bizalmas adatokkal dolgoznod
Előnyt jelent
Könyvelési ismeretek
Amit kínálunk
versenyképes fizetés
laptop
telefon
családias légkör
Munkahelyi extrák
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Cégünk pályázatok és vállalati támogatások menedzsmentjével foglalkozik és csapatunkba keresünk munkatársat.