Erzsébetvárosi Ingatlangazdálkodási Nonprofit Zrt.
1071 Budapest, Damjanich utca 12.
Br.750e – 800e Ft havibér
Feladatok
- elvégzi a vezérigazgató munkájához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatokat;
- vezeti a vezérigazgatói titkárság és az ügyviteli csoport (postázás, iktatás, irattározás) munkáját;
- elvégzi gazdálkodással kapcsolatos feladatokat (pl. költségvetések előkészítésében való segédkezés, szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése stb.).
- menedzseli az Önkormányzattól, kiemelt külső partnertől, hatóságoktól stb. érkező, a vezetője által rászignált kiemelt ügyek, projektek, megkeresések határidőre történő teljesítését, megválaszolását;
- szervezi a vezérigazgató fogadóórájához és a polgármesteri hivatal vezetői értekezletéhez kapcsolódó információs anyagok, feljegyzések összeállítását a szakmailag illetékes vezetők bevonásával;
- végzi a bejövő és kimenő E-ügyintézést az EVIN Nonprofit Zrt. központi ügyeit illetően;
- szakszerűen kezeli és tárolja a bizalmas iratokat, egyéb dokumentumokat;
- elvégzi a mindenkor hatályos, közérdekű adatokra vonatkozó szabályzatban foglalt általános és a munkakörével összefüggő feladatokat.
Elvárások
- kiválóan kommunikál írásban és szóban;
- munkájában proaktív és rendelkezik döntéshozatali képességgel;
- legalább középfokú végzettséggel rendelkezik;
- ügyiratkezelés (előterjesztések, szerződések, számlák érkeztetése stb.) terén stabil, többéves tapasztalattal rendelkezik;
- a szabályok és határidők következetes betartója és betartatója;
- erős felhasználói szintű számítástechnikai ismeretekkel rendelkezik;
- képes bizalmas információkat azok jellege szerint kezelni.
Előnyt jelent
- felsőfokú végzettséggel rendelkezik;
- rendelkezik jogi és/vagy pénzügyi szakterületen szerzett képesítéssel, vagy gyakorlattal;
- vállalatirányítási rendszerekben (CRM, SAP) jártas.
- VII. kerületi lakos;
- sikeresen töltött már be a jelen álláshirdetésben bemutatott, vagy ehhez nagyban hasonló munkakört (ebben az esetben ezt kérjük kiemelten bemutatni az önéletrajzban);
- legalább 3-5 év, a kerületi (települési) önkormányzati működéssel kapcsolatos közvetlen tapasztalata van.
Amit kínálunk
- stabil pénzügyi háttérrel rendelkező munkáltató és tulajdonos;
- havi fix, bejelentett alapbér bruttó 750.000 – 800.000 Ft/hó bérsávon belül;
- Cafeteria juttatás évi 350.000 Ft nettó cafeteria kerettel;
- munkába járás támogatása;
- kedvezményes éves parkolási bérlet lehetősége a VII. kerületben;
- határozatlan idejű teljes munkaidős munkaviszony a munka törvénykönyve hatálya alatt;
- Home Office lehetőség biztosítása az erre vonatkozó szabályzat szerint;
- nyitott és támogató munkaszervezet;
- a munkavégzés helye: Budapest VII. kerület (elsődlegesen a Damjanich u. 12. szám alatt).
Céginformáció
Az EVIN Erzsébetvárosi Ingatlangazdálkodási Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság a Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzata által létrehozott köztulajdonban álló gazdasági társaság. Biztos hátterű cég, amely a VII. kerület fejlődése érdekében tevékenykedik.
Amennyiben szeretne munkájával hozzájárulni Erzsébetváros fejlődéséhez, jobbá válásához és megfelel az álláshirdetés feltételeinek, akkor lehet, hogy az EVIN Nonprofit Zrt.-hez éppen Önt keressük!
Jelentkezés módja
A „Jelentkezem” gombra kattintva, kérjük, küldje el a magyar nyelvű önéletrajzát!