FORNAX ICT Kft.
Budapest, XII. kerület
Br.650e – 700e Ft havibér
Feladatok
- A menedzsment napi munkájának támogatása általános adminisztratív feladatok ellátásával
- A vezető(k) programjainak szervezése és előkészítése, időrendjük nyomon követése
- Értekezletek, megbeszélések, tárgyalások, üzleti utak szervezése és előkészítése
- A határidők figyelemmel kísérése és betartása
- Adminisztratív feladatok ellátása: bejövő és kimenő számlák, szerződések, hivatalos levelek nyilvántartása, iktatása és rendszerezése, szükséges aláírások előkészítése
- Kapcsolattartás a cég partnereivel és a cégcsoport munkatársaival
- Telefonhívások fogadása, a cég napi ügyeinek ellátása
- A cég működésével kapcsolatos beszerzések intézése (pl. irodaszerek, konyhai felszerelések)
- Vendégek és partnerek fogadása
- Üzenetek szakszerű kezelése, problémák felmérése és kezelése
- Ügyfélkapcsolatok ápolása a megfelelő szinten
- Közreműködés a cégcsoport éves rendezvényeinek szervezésében
Elvárások
Várjuk a jelentkezésed, amennyiben:
- heti 40 órában tudsz dolgozni
- legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- legalább alapszinten beszélsz angolul
- hasonló asszisztensi munkakörben dolgoztál már minimum 3-5 évet
- pontosságoddal és precizitásoddal mindig a maximumra törekszel
- nem riadsz vissza a monoton feladatoktól, és attól sem, ha több feladatra is párhuzamosan figyelned kell
- magabiztosan és jól kommunikálsz, jól szervezel, jó problémamegoldó készséggel rendelkezel
- hosszú távon tervezel és megbízhatónak tartod magad
Előnyt jelent
Előnyként kezeljük, ha:
- Felsőfokú végzettséged van
- Közel állnak hozzád a pénzügyi előkészítő feladatok
- Kommunikációs szinten beszélsz angolul
Amit kínálunk
Miért érdemes hozzánk csatlakozni?
- Stabil hátterű cégcsoportunk 35 éve van jelen a hazai és nemzetközi piacon, kollégáink közül sokan 15+ éve dolgoznak csapatunkban
- Önálló munkavégzésre és csapatmunkára is lehetőséged lesz
- A jó teljesítményt értékeljük és megbecsüljük
- Fiatalos, befogadó szakmai légkörben dolgozunk, ahol az ötleteidet szívesen fogadják
- Támogatjuk az agglomerációból utazó munkatársak bejárását
- Munkatársaink jólléte fontos számunkra, amit megfelelő bérezéssel, béren kívüli cafeteria-juttatásokkal, egészségbiztosítási szolgáltatásokkal és a munka-magánélet egyensúlyának támogatásával igyekszünk biztosítani
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Orvosi felügyelet
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Kutyabarát
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Ha szeretnél változatos feladatokat megoldani egy összetartó, lendületes csapatban, akkor ne habozz, jelentkezz nyitott pozíciónkra. Legyél Te is a Fornax csapat tagja!
A Fornax a hazai és nemzetközi IT piacon ismert és elismert, 35 éve működő cégcsoport, amely 100 %-ban magyar tulajdonú informatikai vállalatokból áll. Főként szoftverfejlesztői, üzemeltetési szolgáltatásokat nyújtunk partnereink számára. A Fornax az elmúlt 35 év alatt nem csak sikeres fejlesztéseinek, kiemelten erős szakembergárdájának, hanem proaktív problémamegoldási technikáinak is köszönheti, hogy mára már ismert név itthon és több környező országban.
Kezdetek óta hiszünk abban, hogy a tradíció és innováció együtt hozza az eredményeket. Számunkra a siker záloga a jól képzett szakmai csapat, az elhivatottság és a változásra, újításra való képesség.
Jelentkezés módja
A jelentkezéssel egyidejűleg várjuk fényképes magyar nyelvű önéletrajzodat csatolva, és bármit, amit ezen kívül még szívesen megosztanál velünk esetleg. Jelentkezésedet előre is köszönjük!