ProcessHunt Kft.
Budapest
850k – 900k HUF alkalmazotti havi bruttó
Elvárások
- jogosítvány
- CRM
- Salesforce
- Angol (B2)
- Magyar
Előnyt jelentő készségek
- SQL
- MS Excel
- MS Outlook
A mi követelményeink
Elvárások
- Minimum 3–5 év tapasztalat ügyfélszolgálati vezetőként vagy team lead szerepben
- Kiemelkedő kommunikációs és konfliktuskezelési készségek
- Magabiztos magyar és angol nyelvtudás szóban és írásban (angol közép elegendő)
- Rendszerszintű gondolkodás, adatvezérelt döntéshozatal
- Tapasztalat ügyfélszolgálati vagy CRM rendszerek használatában (pl. Zendesk, Freshdesk, Salesforce)
- B kategóriás jogosítvány
Pozíció / projekt rövid leírása
Főbb feladatok
- Ügyfélszolgálati és szerviz csapat (15-20 fő) szakmai és operatív vezetése
- Folyamatok és ügyfélkommunikációs protokollok kialakítása, fejlesztése
- SLA-k, KPI-k meghatározása, nyomon követése és elemzése
- Riportálás a vezetőség felé, javaslattétel fejlesztési irányokra
- Ügyfélszolgálati rendszerek és eszközök optimalizálása (pl. ticketing, power BI)
- Panaszkezelési stratégia fejlesztése és implementálása
- Képzések, tréningek szervezése, onboarding támogatása részt vesz a leltározásban, tervezi és koordinálja, ellenőrzi a területi képviselők feladatait
Előny, ha van tapasztalatod:
- Technológiai/IT területen működő cégnél
- Többcsatornás ügyféltámogatási rendszer működtetésében (chat, email, telefon, social media)
- Folyamatautomatizálásban, digitális ügyfélélmény-fejlesztésben
- haladó szintű MS Excel ismeret
Amit kínálunk
- Versenyképes fizetés és bónuszrendszer
- Valódi hatás a folyamatok alakulására
- Céges eszközök (notebook, telefon), technológiai támogatás
Specifikációk
- Azonnali kezdés
- Távmunka nem lehetséges
Biztosított eszközök
- Windows
- Számítógép: Notebook
Irodán belüli juttatások
- Mobiltelefon
- Modern iroda
- Ingyenes parkolás