Salonic
Budapest, Lehel u 14.
Bruttó fizetési sáv 450 000 – 550 000 HUF
Az állásról
A problémamegoldás és a kommunikáció a szupererőd?
A Salonic Magyarország legmenőbb szépségszalonokban használt időpontfoglalója, ami nemcsak okos eszköz, de egy élmény is annak, aki használja. Mi nem csupán időpontokat szervezünk, hanem kapcsolatokat építünk és sztorikat írunk – mert a vendég nem csak egy dátum, hanem sokkal több annál.
Célunk, hogy ne csupán piacvezetők, hanem az első gondolat legyünk a szépségipari szakemberek életében.
Csatlakozz hozzánk, légy részese a sikernek, miközben nap mint nap élvezheted, amit csinálsz! 😃
Juttatások
Étkezés
Gyümölcs |Üdítő |Kávé |Rágcsa
Képzés
Konferencia támogatás |Házon belüli képzés |Képzési hozzájárulás
Eszközök
Notebook
Jóllét
Csapatépítő programok
Munkaidő
Heti munkaidő 40 óra / hét
Törzsidő 8:30 – 17:00
Feladatok
ügyfélszolgálati támogatás nyújtása telefonon, e-mailben és chaten keresztül,
ügyfélfelmerés és problémamegoldás a rendszerrel kapcsolatban,
segítségnyújtás előfizetőknek az alkalmazás használatában és technikai kérdésekben,
dokumentálás és következetes riportok készítése a felmerült problémákról és megoldásaikról,
együttműködés a fejlesztő csapattal az esetleges hibák és javaslatok kezelésében.
Technológiák, eszközök
Slack |Billingo |Atlassian Jira/Confluence |Thunderbird |GrooveHQ
Szakmai ismeretek
- Ügyfélszolgálati ismeretek 5 / 5
- JIRA, Confluence 3 / 5
- GrooveHQ 4 / 5
- Slack 3 / 5
Végzettség
ÁltalánosÉrettségi
Nyelvtudás
Nem kell nyelvtudás
Emberi tulajdonságok
Agilis |Strukturált és proaktív |Laza, kedves és vicces |Jó problémamegoldás |Okos
A leendő csapatod számokban
Csapat mérete6-10 főLegfiatalabb, legidősebb kolléga életkora20 – 42
Jelentkezés preferált módja
Jelentkezés nyelve:
magyar,
Önéletrajz
Motivációs levél
Bérigény megjelöléssel
Így dolgozunk mi
Nálunk az ügyfelekkel való együttműködés nem csak annyit jelent, hogy válaszolunk a beérkező kérdésekre. Az első időszakban különösen fontosnak tartjuk, hogy új előfizetőink ne csak „elboldoguljanak” a rendszerrel, hanem tényleg meg is szeressék azt. Ehhez gyakran rövid konzultációkat is tartunk nekik, ahol te leszel az, aki megmutatja, hogyan lehet a legtöbbet kihozni a Salonicból. A cél, hogy már az első tapasztalatuk is pozitív legyen – és ez gyakran kulcsfontosságú abban is, hogy hosszú távon minket válasszanak.
Az ideális jelentkező
Izgalmas és fontos feladatok várnak rád, például:
- ügyfélszolgálati támogatás nyújtása telefonon, e-mailben és chaten keresztül
- segítségnyújtás előfizetőknek az alkalmazás használatában és technikai kérdésekben – hogy a maximumot tudják kihozni a rendszerünkből.
- dokumentálás és következetes riportok készítése a felmerült problémákról és megoldásaikról – szereted, ha minden rendben van és visszakereshető.
- együttműködés a fejlesztő csapattal az esetleges hibák és javaslatok kezelésében. – mert fontos, hogy a hangod eljusson oda, ahol változás születik.
Ekkor kezdhetsz
Azonnali kezdés