Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Costumer Service Specialist (Spanish)

Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Manuvia Expert Recruitment

Budapest
60% irodai munkavégzés, 40% távmunka

700k – 850k HUF alkalmazotti havi bruttó

A mi követelményeink

  • 1+ years of customer service/logistics/ account management experience in an international company.
  • Fluent English and Spanish, with excellent communication skills.
  • Knowledge of Excel, SAP
  • Proactive, independent, and solution-oriented mindset.

Pozíció / projekt rövid leírása

We are looking for you for a multicultural office of an international trading company in Budapest as a Customer Service Specialist  with  fluent Spanish and English language skills, accuracy, and a solutions-driven mindset. 

Napi feladatok

  1. Make service interactions as effortless as possible reducing the effort required of customers.
  2. Own customer issues from start to finish
  3. Listen to and understand individual customer needs
  4. Deliver fast and easy service and this “first time right”
  5. Guide customers to a solution
  6. Anticipate and resolve additional potential problems
  7. Proactive communication with all stakeholders
  8. Manage operational interactions between sales and adjacent departments
  9. Manage the inquiry to invoice process (including but not limited to stocks, logistics, credit, overdue, complaints) and the corresponding daily customer communication with our partner
  10. Optimize business margin contribution throughout inquiry to cash cycle
  11. Gain knowledge of customer business and document insights in CRM
  12. Maintain all relevant customer-related master data
  13. Proactively develop relationship with customers through compentence framework
  14. Support external sales in developing new business, that find their basis in all of Sappi’s value elements, not only service solutions
  15. Actively evaluate and turn opportunities into business
  16. Create, update and follow up on new business information in CRM

Specifikációk

  • Toborzás nyelvei: angol&spanyol
  • Azonnali kezdés
  • Távmunka heti 2 nap
  • Rugalmas munkaidő

Irodán belüli juttatások

  • Mobiltelefon

Extrák

  • Cafeteria

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

IT specialist

Melon HR Technology Kft. Budapest, IV. kerület Br.850e - 950e Ft havibér Céginformáció Partnerünk egy ~60 fős, vegyészeti vizsgálatokat végző laboratórium (nem gyártóüzem, munkakörülményeket tekintve átlagos irodának tekinthető). Keresik IT Specialist kollégájukat,...

Cölöpverő

Solar-Rendszerépítő Kft. Magyarország, Ausztria Nettó 650e - 700e Ft havibér Feladatok A rádbízott munkagép kezelése, napi karbantartása Csapatunk új tagjaként feladatod lesz többek között a napelemrendszerek szakszerű építése/szerelése és az ehhez kapcsolódó...

IT BA/tanácsadó

Clarity Consulting Kft. Budapest, Erzsébet királyné útja 29b60% irodai munkavégzés, 40% távmunka 800k – 1.4M HUF alkalmazotti havi bruttó Elvárások Üzleti elemzés Dokumentáció készítés Folyamatmodellezés Kockázatkezelés Írásbeli készség Kommunikációs készség...