Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Ügyfélszolgálati vezető

profession.hu Kft.

Hibrid • 1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.

Br.1,0M – 1,3M Ft havibér

Feladatok

  • Ügyfélszolgálati csapatok irányítása, fejlesztése:
    • Vezeted és fejleszted a front office csapatokat (jelenleg 3 különböző csapat), biztosítva, hogy egységes irányok, célok és szemlélet mentén működjenek.
    • Közvetlenül irányítod majd a 3 vezetőt és egy koordinátort, támogatva őket a napi operatív döntésekben, a stratégia megvalósításában, a hosszú távú tervezésben és people management kérdésekben.
    • Felelős leszel az ügyfélélmény javításáért és a folyamatok optimalizálásáért, ügyfélközpontú megközelítéssel.
  • Stratégiai tervezés és implementálás:
    • Meghatározod az ügyfélszolgálati terület stratégiáját, irányokat jelölsz ki és biztosítod azok végrehajtását.
    • Részt veszel a szervezeti szintű projektekben, biztosítva, hogy az ügyfélszolgálati szempontok megfelelően érvényesüljenek.
    • Folyamatosan figyeled az ügyfélszolgálati trendeket, új technológiákat és a bennük rejlő lehetőségeket.
  • Együttműködés és képviselet:
    • Szorosan együttműködsz a társosztályokkal (értékesítés, marketing, termékfejlesztés, pénzügy) közös projektekben, az üzleti célok megvalósítása érdekében.
    • Képviseled az ügyfélszolgálati területet szervezeti szinten, javaslatokat teszel a vezetőség számára, az „ügyfél hangját” erősíted
    • Biztosítod a hatékony információáramlást a csapatok és más divíziók között.
  • Klasszikus vezetői feladatok:
    • Vezetői csapatod fejlesztése: mentorálás, visszajelzések, személyre szabott fejlődési utak, képzési terv meghatározása.
    • Erőforrás-menedzsment: prioritások kezelése, kapacitástervezés és a teljesítmény folyamatos nyomon követése.
    • Teljesítménymutatók meghatározása, visszamérések biztosítása, eredmények nyomonkövetése.

Elvárások

  • Szakmai tapasztalat:
    • Minimum 5 év vezetői tapasztalat, ebből legalább 3 év ügyfélszolgálati területen szerzett gyakorlat.
    • Tapasztalat több csapat irányításában és vezetők irányításában is.
    • Ügyfélszolgálati rendszerek és folyamatok ismerete (pl. CRM, incidens és híváskezelő rendszerek, riporting).
  • Stratégiai szemlélet:
    • Képes vagy komplex folyamatokat, összefüggéseket, hatásokat átlátni és új megvilágításba helyezni, ez alapján hosszú távú célokat meghatározni,
    • Gyorsan reagálsz a változásokra, rugalmas vagy és agilis szemléletű.
  • Kommunikáció és együttműködés:
    • Kiváló kommunikációs készségeid vannak, és eredményesen működsz együtt különböző területek vezetőivel.
    • Asszertív, empatikus, helyzetfüggő kommunikációban van gyakorlatod
    • Középfokú angol nyelvtudás.
  • Vezetői stílus:
    • Emberközpontú, coaching szemléletű vezető, aki támogatja és előmozdítja a csapatok fejlődését.
    • Proaktív, problémamegoldó és ügyfélközpontú gondolkodásmód.

Előnyt jelent

  • Multinacionális környezetben vagy nagyobb ügyfélszolgálati szervezeti egységben szerzett tapasztalat.
  • Felsőfokú végzettség.

Amit kínálunk

  • Komplex fizetési csomag: tapasztalati szinttől függően, bruttó 1.000.000-1.300.000 Ft havi bér, mely alap- és mozgóbérből áll.
  • Béren kívüli juttatások: kockázati egészségbiztosítás, havi nettó 21.000 forint távmunka költségtérítés.
  • Önállóság és felelősség: Egy nemzetközi, piacvezető vállalat háttértámogatásával egy jó ügy mellé állhatsz, és hatással lehetsz emberek életére, jövőjére, ráadásul egy olyan jól strukturált – de nem túlszabályozott – ügyfélszolgálati területen, ahol van mozgástered.
  • Innovatív környezet: Professzionális, lendületes és erős brand képviselete.
  • Csapat: közel 30 fős, elkötelezett csapat, akik kiemelkedő színvonalon szolgálják ki az ügyfeleinket.
  • Karrier lehetőségek: Hosszú távú karrier, folyamatos fejlődési és tanulási lehetőség, éves képzési keret, előrelépési lehetőség.
  • Rugalmas munkaidő: Heti 2 nap irodai jelenlét.
  • Profession közösség: Támogató, egymásra odafigyelő 200 fős csapat, akik számára nincs lehetetlen. A szakmai élet mellett önszerveződő közös reggelik, belső szakmai meetupok, bulik, csocsó, szülinapi-, évfordulós- és vásárfiás édességekkel megrakott asztalka színesíti a napokat. 🙂

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Játéksarok

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti „Jelentkezem” gombra kattintva.

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Ellenőrző és jelölőgép kezelő operátor (Tatabánya)

Exact Forestall Kft Tatabánya bruttó 380 000 Ft / hó Jelentkezz és mi minden másban segítünk! Feladatok: gép betöltése, indítása és kipakolása gép működésének felügyelete dokumentáció vezetése hibás termékek külön válogatása kézi anyagmozgatás csomagolás munkaterület...

Sales manager

Bink Corporate Kft. Hibrid • 1132 Budapest, Váci út 36-38. Br.700e - 1,5M Ft havibér + Jutalék Feladatok Biztosítási tanácsadás érdeklődő és meglévő ügyfeleknek Személyre szabott ajánlatok készítése és ügyfelek támogatása CRM rendszerben rögzített feladatok...

Junior AWS Cloud Consultant

Deutsche Telekom IT Solutions Hungary Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs20% irodai munkavégzés, 80% távmunka 850k – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó Elvárások AWS Degree DevOps GitOps Angol Előnyt jelentő készségek Python JavaScript A mi követelményeink Eredeti...