profession.hu Kft.
Hibrid • 1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.
Br.1,0M – 1,3M Ft havibér
Feladatok
- Ügyfélszolgálati csapatok irányítása, fejlesztése:
- Vezeted és fejleszted a front office csapatokat (jelenleg 3 különböző csapat), biztosítva, hogy egységes irányok, célok és szemlélet mentén működjenek.
- Közvetlenül irányítod majd a 3 vezetőt és egy koordinátort, támogatva őket a napi operatív döntésekben, a stratégia megvalósításában, a hosszú távú tervezésben és people management kérdésekben.
- Felelős leszel az ügyfélélmény javításáért és a folyamatok optimalizálásáért, ügyfélközpontú megközelítéssel.
- Stratégiai tervezés és implementálás:
- Meghatározod az ügyfélszolgálati terület stratégiáját, irányokat jelölsz ki és biztosítod azok végrehajtását.
- Részt veszel a szervezeti szintű projektekben, biztosítva, hogy az ügyfélszolgálati szempontok megfelelően érvényesüljenek.
- Folyamatosan figyeled az ügyfélszolgálati trendeket, új technológiákat és a bennük rejlő lehetőségeket.
- Együttműködés és képviselet:
- Szorosan együttműködsz a társosztályokkal (értékesítés, marketing, termékfejlesztés, pénzügy) közös projektekben, az üzleti célok megvalósítása érdekében.
- Képviseled az ügyfélszolgálati területet szervezeti szinten, javaslatokat teszel a vezetőség számára, az „ügyfél hangját” erősíted
- Biztosítod a hatékony információáramlást a csapatok és más divíziók között.
- Klasszikus vezetői feladatok:
- Vezetői csapatod fejlesztése: mentorálás, visszajelzések, személyre szabott fejlődési utak, képzési terv meghatározása.
- Erőforrás-menedzsment: prioritások kezelése, kapacitástervezés és a teljesítmény folyamatos nyomon követése.
- Teljesítménymutatók meghatározása, visszamérések biztosítása, eredmények nyomonkövetése.
Elvárások
- Szakmai tapasztalat:
- Minimum 5 év vezetői tapasztalat, ebből legalább 3 év ügyfélszolgálati területen szerzett gyakorlat.
- Tapasztalat több csapat irányításában és vezetők irányításában is.
- Ügyfélszolgálati rendszerek és folyamatok ismerete (pl. CRM, incidens és híváskezelő rendszerek, riporting).
- Stratégiai szemlélet:
- Képes vagy komplex folyamatokat, összefüggéseket, hatásokat átlátni és új megvilágításba helyezni, ez alapján hosszú távú célokat meghatározni,
- Gyorsan reagálsz a változásokra, rugalmas vagy és agilis szemléletű.
- Kommunikáció és együttműködés:
- Kiváló kommunikációs készségeid vannak, és eredményesen működsz együtt különböző területek vezetőivel.
- Asszertív, empatikus, helyzetfüggő kommunikációban van gyakorlatod
- Középfokú angol nyelvtudás.
- Vezetői stílus:
- Emberközpontú, coaching szemléletű vezető, aki támogatja és előmozdítja a csapatok fejlődését.
- Proaktív, problémamegoldó és ügyfélközpontú gondolkodásmód.
Előnyt jelent
- Multinacionális környezetben vagy nagyobb ügyfélszolgálati szervezeti egységben szerzett tapasztalat.
- Felsőfokú végzettség.
Amit kínálunk
- Komplex fizetési csomag: tapasztalati szinttől függően, bruttó 1.000.000-1.300.000 Ft havi bér, mely alap- és mozgóbérből áll.
- Béren kívüli juttatások: kockázati egészségbiztosítás, havi nettó 21.000 forint távmunka költségtérítés.
- Önállóság és felelősség: Egy nemzetközi, piacvezető vállalat háttértámogatásával egy jó ügy mellé állhatsz, és hatással lehetsz emberek életére, jövőjére, ráadásul egy olyan jól strukturált – de nem túlszabályozott – ügyfélszolgálati területen, ahol van mozgástered.
- Innovatív környezet: Professzionális, lendületes és erős brand képviselete.
- Csapat: közel 30 fős, elkötelezett csapat, akik kiemelkedő színvonalon szolgálják ki az ügyfeleinket.
- Karrier lehetőségek: Hosszú távú karrier, folyamatos fejlődési és tanulási lehetőség, éves képzési keret, előrelépési lehetőség.
- Rugalmas munkaidő: Heti 2 nap irodai jelenlét.
- Profession közösség: Támogató, egymásra odafigyelő 200 fős csapat, akik számára nincs lehetetlen. A szakmai élet mellett önszerveződő közös reggelik, belső szakmai meetupok, bulik, csocsó, szülinapi-, évfordulós- és vásárfiás édességekkel megrakott asztalka színesíti a napokat. 🙂
Munkahelyi extrák
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Kutyabarát
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
- Játéksarok
Jelentkezés módja
Jelentkezni lehet a lenti „Jelentkezem” gombra kattintva.