Balatontérségi Nonprofit Kft.
Budapest
400 000-620 000 HUF havonta
Teljes munkaköri leírás
Szakmai koordinátor
Cégcsoportban működő cégünkhöz keresünk szakmai koordinátort. A munkavégzés az anyavállalatunkkal közös irodában zajlik Budapest V. kerületében, jól megközelíthető irodában.
A cégről
– A cégünk az Aditus Zrt. leányvállalata. Az Aditus Zrt-ben kollégáink pályázatírással, projektmenedzsmenttel, szakértői feladatok ellátásával, tanulmányírással foglalkoznak
– A Balatontérségi Nonprofit Kft. támogatja ezeket a feladatokat, illetve a BalatonZone Klasztert menedzsment szervezetként gesztorálja
– Emellett szakmai rendezvények szervezésében, megvalósításában is tevékenyen részt veszünk
A feladat összefoglalva
– az ügyvezető napi munkájának segítése, telefonos és e-mailen való ügyintézés
– elsősorban megbeszélések szervezése, e-mailek előkészítése, felkészítő anyagok elkészítése
– adminisztráció
– megbeszéléseken való részvétel és azokról jegyzőkönyv készítése
– a cég által működtetett klaszter operatív ügyintézése, úgy mint számlák kiküldése, valamint a szabályzat szerinti határidők figyelemben tartása (lejáró pozíciókról való újbóli szavazás kiírása a tagok számára, klaszterülések szervezése stb)
A cégcsoport saját titkárságot működtet, így a klasszikus titkársági feladatok ellátása nem szükséges.
A megbeszélések esetenként irodán kívül, vidéki helyszínen is lehetnek (általában reggeli, délelőtti időpontban), így alkalmanként irodán kívüli munkavégzés szükséges (az ügyvezetőt kell elkísérni).
Elvárások
– felsőfokú végzettség
– 8:00-16:30-ig tartó irodai , illetve alkalmankénti vidéki munkavégzés vállalása
– nagyon jó kommunikációs képesség szóban és írásban. Mind telefonon, mind írásban gyakran kell hivatalos, állami szervekkel kapcsolatot tartani, így a formális kommunikációs etikettet ismerni kell, tudni kell hivatalos levelet megfogalmazni. A olaszterünk tagjaival közvetlen, informális kommunikációt folytatunk, így kell érzék hozzá, hogy kivel, mikor, hogyan lehet kommunikálni. Kifogástalan helyesírás szükséges,
– precizitás és igényesség (ne adj ki a kezed közül hanyagul megfogalmazott, helyesírási hibás, vagy elütéseket tartalmazó véglegesnek szánt anyagot)
– érezd magadénak a feladatot. A feladatkör lényeges része, hogy emlékeztesd az ügyvezetőt határidőkre, gondoskodj arról, hogy kiküldje az előkészített levelet, stb így aktívan menedzselni kell a rád bízott ügyeket.
– tudj jól csapatban dolgozni. Az anyavállalat több tanácsadójával együtt kell dolgozni, sok esetben a szakmai feladatok egy részét ők végzik el, a munkakörök összefüggenek.
Amit kínálunk
– nagyon sokat lehet tanulni, több szakterületen, az anyacég területeire is át lehet kacsintani, sok embert meg fogsz ismerni
– pörgős, önálló szervezéssel járó feladatok
– fizetésed mellé cafeteriát biztosítunk (SZÉP kártya illetve kultúra utalvány), évente minimum egy csapatépítő elvonulás az anyacéggel közösen, céges karácsony, ad hoc egyéb vicces dolgok
– amennyiben nem az ügyvezetőt kíséred és házon kívüli teendő van, a cég által biztosított autót használhatod
– céges laptop és mobiltelefon
Állás típusa: Teljes munkaidő, Folyamatos
Fizetés: 400 000,00Ft – 620 000,00Ft havonta
Jelentkezési határidő: 2025.07.15