Laurastar Hungary Kft.
Hibrid • 9330 Kapuvár, Ipartelepi út 22.
Br.650e – 750e Ft havibér + Jutalék
Feladatok
Ebben a szerepben elsősorban B2B kiskereskedelmi partnerekkel tartod majd a kapcsolatot, biztosítva számukra a zökkenőmentes, professzionális ügyfélélményt. A B2C ügyfelekkel főként írásban, marketplace platformokon keresztül kommunikálsz.
Feladataid közé tartozik az ügyfélkiszolgálás, tanácsadás, problémamegoldás és az ügyféligények hatékony kezelése – mindezzel aktívan hozzájárulva a vállalat növekedéséhez. Közvetlenül a Global Customer Service Operations Managernek fogsz jelenteni.
Feladataid lesznek:
- Többnyelvű ügyfélszolgálat: B2B és B2C ügyfelek megkereséseinek fogadása telefonon, e-mailben és online üzenetben, professzionális kommunikáció angolul és németül
- Termék- és szolgáltatási tanácsadás, értékesítés: Ügyféligények feltérképezése, személyre szabott megoldások ajánlása, értékesítési lehetőségek kihasználása
- Megrendelések és szolgáltatási kérések kezelése: Webes és EDI alapú rendelések feldolgozása, követése, szolgáltatási igények (pl. DOA esetek) gyors és hatékony kezelése
- Panaszkezelés és problémamegoldás: Ügyfélpanaszok empatikus, professzionális kezelése, hatékony megoldások keresése
- Ügyféladatbázis és esettörténetek kezelése: Pontos ügyféladatok rögzítése, esettörténetek dokumentálása, visszajelzések összegyűjtése
- Belső együttműködés: Közös munka más részlegekkel a fejlesztési lehetőségek azonosítása érdekében
- Általános részleg támogatás: A részleg napi operatív működésének segítése
- Minőségi ügyfélkiszolgálás: Ügyfélközpontú szemléletmóddal magas színvonalú kiszolgálás biztosítása minden kommunikációs csatornán
Ha szívesen csatlakoznál egy nemzetközi csapathoz, ahol számít a véleményed és alakíthatod az ügyfélélményt, jelentkezz az alábbi pozícióra:
Elvárások
- Minimum 2 év ügyfélszolgálati tapasztalat
- Folyékony angol és német nyelvtudás írásban és szóban
- Magabiztos számítógépes ismeretek, különösen MS Office programok használata
- Kiváló problémamegoldó képesség, ügyfélorientált gondolkodásmód, empatikus hozzáállás
- Jó szervezőkészség, multitasking képesség, határidők betartása
- Csapatban való együttműködésre való hajlam, rugalmasság
Előnyt jelent
- Ügyfélszolgálati tapasztalat B2B kiskereskedelmi környezetben
- Francia nyelvtudás
- Oracle és Salesforce rendszerek ismerete
Amit kínálunk
- Dinamikus, támogató csapat és folyamatos fejlődési lehetőség
- Teljes körű betanítás és mentorálás a kezdetektől
- Stabil, svájci központú nemzetközi háttér
- Kiemelkedő szerep az ügyfélélmény formálásában
- Bruttó 650.000 – 750.000 Ft közötti havi bér
- Bejárási támogatás: 30 Ft/km vagy 100% térítés tömegközlekedés esetén
- Modern munkakörnyezet: laptop, mobiltelefon, dupla monitor
- Teljes munkaidős, alkalmazotti jogviszony
- Szakmai fejlődési lehetőségek, tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Heti 2 nap home office lehetőség (próbaidő után)
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő