Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Polish-speaking customer service agent

Adecco Kft.

Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.

Br.800e – 950e Ft havibér + Bónusz

Responsibilities

  • Handling inquiries and issues from global customers through various channels, including email, chat, and voice (90% of the task is through live-chat)
  • Collaborating with internal and external stakeholders, such as product managers and the marketing team, to address complaints and feedback related to websites, products, platforms, and services, etc.
  • Maintaining a strong understanding of company products to effectively communicate with customers
  • Establishing and nurturing strong relationships with company partners and external stakeholders.
  • Escalating any queries or unresolved issues to Level 2/Supervisors as directed by the operations management when they can not be resolved within standard procedures.

Requirements

  • At least 1 year of experience in language-related roles, including customer support, translation, interpretation, or localization.
  • Fluent language proficiency in English
  • Fluent language proficiency in Polish
  • Willingness to work in shifts (shifts start at: 08:00, 14:00, 22:00 – 8 hour work)
  • Willingness to work at weekends (5 days workday/week)
  • Willingness to work on site in the trial period (3 months), then hybrid model (2 days at the office)
  • Ability to work independently in a fast-paced environment and deliver multilingual support.
  • Strong interpersonal skills: the ability to navigate challenging language situations and remain composed under pressure.
  • Problem-solving mindset: a dedication to finding the right linguistic solutions for customers, overcoming language barriers, and making cost-efficient decisions.
  • Excellent time management: the ability to handle multilingual tasks effectively while managing time efficiently.

Nice-to-have

  • Familiarity with cryptocurrency and/or finance-technology industry.
  • Working knowledge of CRM tools, such as Zendesk.
  • Basic computer knowledge: MacOS, Lark, Microsoft Office, and G-Suite.

What we offer

  • Exceptional base salary and compensation package
  • Yearly Performance Bonus
  • Cafeteria
  • Fitness reimbursement 
  • Learning reimbursement
  • Health Insurance
  • Multinational working environment – Advance your career by interacting with individuals from various backgrounds, cultures, and nations.

Workplace extras

  •  Sports facilities
  •  Free lunch

Company info

Our partner is a leading crypto exchange company who is giving millions access to crypto trading and decentralized crypto applications.

How to apply

Please apply with your English-language CV!

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Ellenőrző és jelölőgép kezelő operátor (Tatabánya)

Exact Forestall Kft Tatabánya bruttó 380 000 Ft / hó Jelentkezz és mi minden másban segítünk! Feladatok: gép betöltése, indítása és kipakolása gép működésének felügyelete dokumentáció vezetése hibás termékek külön válogatása kézi anyagmozgatás csomagolás munkaterület...

Sales manager

Bink Corporate Kft. Hibrid • 1132 Budapest, Váci út 36-38. Br.700e - 1,5M Ft havibér + Jutalék Feladatok Biztosítási tanácsadás érdeklődő és meglévő ügyfeleknek Személyre szabott ajánlatok készítése és ügyfelek támogatása CRM rendszerben rögzített feladatok...

Junior AWS Cloud Consultant

Deutsche Telekom IT Solutions Hungary Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs20% irodai munkavégzés, 80% távmunka 850k – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó Elvárások AWS Degree DevOps GitOps Angol Előnyt jelentő készségek Python JavaScript A mi követelményeink Eredeti...