Helpers Hungary Kft.
Budapest, Dombóvári út 27.
Nettó fizetési sáv 430 000 – 520 000 HUF
Az állásról
A pozíció fő fókusza online konzultációk lebonyolítása angol nyelven, azok után követése és a termékeink sikeres értékesítése egy állampolgársági tanácsadás keretin belül.
Juttatások
Utazás
Kerékpártároló |Utazási támogatás
Étkezés
Üdítő |Kávé |Rágcsa
Képzés
Házon belüli képzés
Eszközök
Céges telefon |Notebook
Jóllét
Csapatépítő programok
Egyéb
Miért izgalmas ez a lehetőség számodra?
- Önálló, felelősségteljes munkakörben dolgozhatsz, sok kihívással – de ne aggódj, tapasztalt kollégáink támogatni fognak a betanulási folyamat során.
- A világ minden tájáról érkező ügyfelekkel dolgozhatsz, így munkád mindig változatos és érdekes lesz.
- Egy barátságos, támogató csapat tagja lehetsz egy kellemes munkakörnyezetben.
- Szakmai érdeklődésed alapján kijelölünk egy szenior mentort, aki segít fejlődni, új készségeket elsajátítani és a karrieredet tudatosan építeni.
- Nagy hangsúlyt fektetünk a szakmai fejlődésre, rendszeres tréningeket biztosítunk.
- A próbaidő lejárta után heti két nap home office lehetőséget biztosítunk.
Munkaidő
Heti munkaidő 40 óra / hét
Törzsidő 9.00 – 17.30
Feladatok
Rendszeres és proaktív kapcsolattartás az ügyfelekkel, igényeik feltérképezése, megoldási javaslatok és szakmai tanácsadás nyújtása.
Konzultációk lebonyolítása angol nyelven, szolgáltatásaink értékesítése online megbeszéléseken, érdeklődések megválaszolása.
Határidők követése, ügyfélprojektek és állampolgársági kérelmek sikeres lebonyolítása, ügyfelek tájékoztatása az ügyek állásáról.
Szerződések és árajánlatok készítése új és meglévő ügyfelek számára.
CRM és projektmenedzsment rendszerek kezelése és naprakészen tartása (Salesforce, Monday, Relotalent, szerver stb.).
Pénzügyi adminisztráció az ügyfélkapcsolatokkal kapcsolatban (költségvetés, szerződés, díjazás stb.), értékesítési célok követése.
Jogszabályi változások folyamatos nyomon követése.
Technológiák, eszközök
Slack |Microsoft Office |Salesforce (CRM) |Monday.com
Szakmai ismeretek
- Account management 3 / 5
- Tapasztalat CRM rendszerekkel 4 / 5
- Értékesítési ismeretek 4 / 5
- B2C értékesítési ismeretek 3 / 5
Végzettség
EgyébNem kell papír
Nyelvtudás
Angol Tárgyalóképes szint
és
Magyar Tárgyalóképes szint
Jelentkezés preferált módja
Jelentkezés nyelve:
angol, magyar,
Önéletrajz
Motivációs levél
Bérigény megjelöléssel
Emberi tulajdonságok
Csapatmunkában való aktív részvétel |Figyel a részletekre |Együttműködő, jó kommunikátor |Határozott, magabiztos
Az ideális jelentkező
1–2 év releváns tapasztalattal rendelkezik értékesítési/account manager pozíciókban. Emellett folyékonyan beszélj angolul és magyarul, szóban és írásban egyaránt (ez elengedhetetlen).
Ekkor kezdhetsz
Azonnal
Ne jelentkezz, ha…
nem beszélsz felsőfokon angolulnem tudsz magyarul