Laurastar Hungary Kft.
Hibrid • 9330 Kapuvár, Ipartelepi út 22.
Br.650e – 800e Ft havibér
Feladatok
Lelkes vagy, empatikus és szeretsz online kommunikálni? Otthonosan mozogsz a közösségi média világában, és örömmel képviseled a vállalatot digitális felületeken is?
Akkor itt a helyed! Nemzetközi hátterű, stabil vállalatunk keresi új Ügyfélszolgálati munkatársát, aki különös figyelmet fordít a social media platformokon való ügyfélkiszolgálásra!
A munkád során ezekkel foglalkozol majd:
- Ügyfélmegkeresések kezelése e-mailben, élő chaten, WhatsAppon és közösségi média felületeken (Facebook, Instagram stb.)
- Kommentekre és privát üzenetekre való gyors, udvarias válaszadás
- Panaszok és visszáruk kezelése a vállalati irányelvek szerint
- Alapvető technikai segítségnyújtás, valamint a bonyolultabb problémák továbbítása a megfelelő csapatnak
- Ügyféladatok kezelése és naprakészen tartása a CRM rendszerben
- Kampányok nyomon követése és adminisztrációja
Elvárások
Amit Tőled várunk:
- Legalább 1-3 év tapasztalat ügyfélszolgálati területen, külön előny a social media ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
- Minimum középfokú végzettség
- Angol és német nyelvtudás (min. B2 szint írásban és szóban)
- Empatikus, türelmes hozzáállás, problémamegoldó készség
- Magabiztos számítógépes ismeretek (Word, Excel, CRM rendszerek)
- Rugalmas, csapatban jól működő személyiség
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
- Játéksarok