ADR Logistics Kft.
2360 Gyál, Gorcsev Iván utca 1.
Br.580e – 590e Ft havibér + Mozgóbér, Bónusz
Feladatok
• a telephelyen felmerülő adminisztrációs feladatok részbeni elvégzése, az adminisztrációs csoport munkájának segítése
• megbízói megrendelések, egyéb megbízások adminisztratív feldolgozása
• megbízókkal való folyamatos kapcsolattartás a napi munkavégzés során
• szállítólevelek kiadása a vevők/sofőrök részére
• napi szintű változatos adminisztrációs feladatok elvégzése
• beszállítások fogadása, adminisztrálása
• a be- és kimenő áruforgalom felügyelete, tételes ellenőrzése
• a belső árumozgások, csomagolások dokumentálása, felügyelete
Elvárások
• Kiegyensúlyozottan tudjon működni komplex helyzetekben, és hatékonyan kezelje a stresszt – akár egyedül, akár csapatban.
• magabiztos
•raktárban végzett adminisztrációs vagy áruellenőri tapasztalattal rendelkezik
• rendkívül pontos munkavégzésében
• megbízható
• hosszú távra tervez
• jó munkakörnyezetre vágyik
• együttműködő
• stabil felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik (excel, word, outlook)
Előnyt jelent
• középszintű végzettség
• angol vagy német nyelvismeret
Amit kínálunk
- Cafetéria havi 5000-Ft értékben
- munkába járás költségének támogatása 30 Ft/km
- munkarend: hétfőtől péntekig: 08:00 – 16:00 óráig)
- + lépcsőzetes hűségbónusz (2-5-10 év után)
- összetartó csapat, jó hangulat, megértő vezetőség
- stabil, dinamikusan növekedő céges háttér
- céges rendezvények
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Zuhanyzási lehetőség
- Parkoló
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Masszázs
Céginformáció
Megalakulása óta dinamikusan fejlődő, speciális áruk raktározásával foglalkozó cégünk új ADMINISZTRÁTOR munkatársat keres.
Amennyiben szeretne egy piacvezető, megbízható cégnél, jó csapatban, versenyképes fizetésért dolgozni, jelentkezzen hozzánk!