AGROKER ÁRUHÁZ Kft
6000 Kecskemét, Halasi út 29.
Br. 630e Ft havibér
Feladatok
Főbb feladatok, munkák:
- HR feladatok ellátásában való részvétel, munkaszerződések készítése
- Partnerekkel és szükség esetén hatóságokkal történő szóbeli és írásbeli kapcsolattartás, ügyintézés
- Belső nyilvántartások vezetése
- Társaság szerződéseivel kapcsolatos teendők ellátása (szerződések készítése, nyilvántartás vezetése)
- A Társaság vevői és szállítói szerződéseinek szkennelése, rögzítése, rendszerezése,
- Beérkező, illetve kimenő dokumentumok iktatása, továbbítása az illetékes munkatársak felé
- Bejövő és kimenő számlák kezelése
- Pénzügyi kimutatások, riportok készítése
- Kapcsolattartás könyvelővel és egyéb pénzügyi partnerekkel
- Banki utalások előkészítése, pénzforgalom nyomon követése
- Munkatársak időbeosztásának kezelése, adminisztrálása
Elvárások
Az álláshoz tartozó elvárások:
· Felsőfokú közgazdasági / számviteli /pénzügyi / vállalatirányítási szakon megszerzett végzettség
· Szakirányú tapasztalat
· Önálló munkavégzésre való képesség
· Szakmai felkészültség
· jó kapcsolatteremtő, lényeglátó-, problémamegoldó képesség
· jó kommunikációs képesség szóban és írásban
Előnyt jelent
3+ év szakirányú tapasztalat
Amit kínálunk
Amit kínálunk:
- Stabil vállalati háttér,
- Versenyképes jövedelem,
- Szakmai fejlődési lehetőség,
- Hosszú távú munkalehetőség,
- Azonnali munkakezdés.
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Parkoló
- Ingyen kávé, üdítő
- Munkaruha
Céginformáció
Az AGROKER ÁRUHÁZ Kecskemét egyik legnagyobb múltú mezőgazdasági üzlete, több mint húsz éves múltra tekint vissza. Rugalmasan alkalmazkodva szolgáljuk ki a kis és nagytermelőket, hobbi és díszkert tulajdonosokat, webáruházon keresztül érkező rendeléseket.
Jelentkezés módja
Fényképes önéletrajzát várjuk a „Jelentkezem” gombra kattintva.