Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Sales Back Office manager

GENERAL FUTURE HOLDING Zrt.

1151 Budapest, Károlyi Sándor út 164.

Nettó 600e – 1,0M Ft havibér

Feladatok

Dinamikusan növekvő, iparágában meghatározó társaságunk senior szintű back office managert keres, aki képes egy 10 fős nemzetközi sales és beszerzési csapatot operatív szinten irányítani.

A csapat jelenleg 4 kontinensen, 32 országban aktív – 2025-ben est 15 milliárd, 2026-ban est 30 milliárd forintos árbevételi cél mellett (amelyet minden évben duplázni vagy háromszorozni kívánunk).

Nyelvi és földrajzi környezet – A munkavégzés alapvetően angol nyelven történik, így az angol nyelv közel anyanyelvi ismerete elengedhetetlen.

A beszerzési és üzleti tevékenység különösen komplex, alacsony átláthatóságú régiókra fókuszál, többek között: Dél-Olaszország, Észak- és Fekete-Afrika, Délkelet-Ázsia, Ukrajna, Belarusz , Ázsia stb.

A munkakör elsődlegesen sales- és beszerzési menedzsment, ugyanakkor elvárás a marketing- és üzleti folyamatok átfogó ismerete, valamint a vezetői működés széles spektruma (logisztika, kontrolling, adminisztráció, pénzügyi riportálás stb.).

Főbb feladatok és felelősségek

  • 10 fős sales csapat napi szintű irányítása, teljesítményük követése és értékelése élő Google Sheet rendszerben (egyéni tabok + összesítő KPI-tábla)
  • Heti látogatási terv készítése és számonkérése, heti/havi értékelések, vezetői egyeztetések
  • KPI-adatok napi rögzítése (pl. költségek, ügyféllátogatások, árbevétel, profit, új és elvesztett ügyfelek)
  • Telefonos teljesítmény-ellenőrző (performance) hívások kezelése: számonkérés, motiválás, támogatás
  • Bejövő szállítmányok azonnali visszamérése, összevetése a beszerzési/sales adatokkal; azonnali profit-ellenőrzés
  • Probléma esetén azonnali beavatkozás: kapcsolatfelvétel az eladóval vagy kapcsolattartóval, reklamációkezelés, szükség esetén jogi lépések kezdeményezése (pl. behajtás, jogi nyomásgyakorlás, ügyvéd bevonása)
  • Termelés irányítása közvetett módon: inputanyagok meghatározása, konténer-összeállítás
  • Logisztikai együttműködés: vámkezelésekben, szállítmányozásban való aktív részvétel; shipping line-okkal való kapcsolat
  • Kimenő konténerek pontos összeállítása, árképzés, tárgyalás a vevőkkel 
  • Céges gépjárműflotta menedzsmentje: szerviz, biztosítás, autópálya-kezelés, járműkövetés, költségallokáció
  • A bejövő/kimenő nyersanyagok teljes dokumentációja, KPI-alapú nyomon követés, anyagok belső pénzügyi rendszerbe való átadása
  • Komplexdebb ügyletekhez tartozó szerződés draftolása
  • Munkakörhöz és sales / beszerzéshez kapcsolódó kontrolling feladatok ellátása
  • Évente 2 fővel bővíteni a sales csapatot, új kollégák betanítása, aktív részével a terülehez tarozó HR-ben
  • A sales jutalékának, havi kiszámolása (KPI-ok alapján, levonni a károkozásokat, és egyeztetni a havi költési normákat).

Elvárások

  • Angol nyelv közel anyanyelvi szintű ismerete
  • Legalább 15 év szakmai tapasztalat, ebből minimum:
  • 5 év nemzetközi sales tapasztalat (nemzetközi piaci környezetben)
  • 3 év vezetői gyakorlat
  • Adatvezérelt gondolkodásmód: minden döntés mögött pontos adat, mérés, kontroll kell álljon
  • Excel / Google Sheets magas szintű ismerete: napi riportok, kimutatások, kalkulációk, KPI-elemzések
  • Mesterséges intelligencia-eszközök napi szintű használata: a pozíció betöltéséhez elvárás a korszerű nyelvi és automatizációs technológiák magabiztos ismerete. OpenAI ChatGPT, Grok, stb.


Munkavégzés helye és jellege

  • A munkavégzés helye: Budapesttől 30 percre található telephely
  • Home office nem biztosított, a pozíció teljes jelenlétet igényel
  • Munkaidő: alapesetben 08:00 – 16:00, ugyanakkor a csapat rugalmasan, akár 06:00–20:00 között dolgozik – vezetőként folyamatos online jelenlét szükséges

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Sales manager

Bink Corporate Kft. Hibrid • 1132 Budapest, Váci út 36-38. Br.700e - 1,5M Ft havibér + Jutalék Feladatok Biztosítási tanácsadás érdeklődő és meglévő ügyfeleknek Személyre szabott ajánlatok készítése és ügyfelek támogatása CRM rendszerben rögzített feladatok...

Junior AWS Cloud Consultant

Deutsche Telekom IT Solutions Hungary Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs20% irodai munkavégzés, 80% távmunka 850k – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó Elvárások AWS Degree DevOps GitOps Angol Előnyt jelentő készségek Python JavaScript A mi követelményeink Eredeti...

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

A mesterséges intelligencia (AI) rohamos fejlődése alapjaiban változtatja meg a munkaerő-felvétel hagyományos módszereit. Az AI-alapú állásinterjúk egyre népszerűbbé válnak, mivel hatékonyabbá és objektívebbé teszik a toborzási folyamatot. Ebben a cikkben áttekintjük,...