Vidal Next Kft.
Távmunka / Remote
Br.420e – 520e Ft havibér
Feladatok
- Új ügyfelek és partnerek felkutatása
- Ajánlatok készítése
- Megrendelések rögzítése projektmenedzsment rendszerben
- Kapcsolattartás, egyeztetések ügyfelekkel és házon belül
- Adminisztratív támogatás az értékesítési folyamatban
Elvárások
- Felsőfokú (egyetemi) végzettség
- Angol nyelvtudás (szakmai levelezéshez, esetenkénti prezentációkhoz)
- Színvonalas fogalmazókészség
- Precíz munkavégzés és kiváló kommunikáció
- Értékesítői szemlélet és dinamizmus
- Magabiztos számítógépes ismeretek:
- CRM rendszerek
- MS Office napi szintű használata (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Online projektmenedzsment eszközök
- Kreativitás az ajánlatok és ügyfélkommunikáció kialakításában
Előnyt jelent
- B2B környezetben, különösen gyógyszeripari vagy kiadói területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- Home office munkavégzés, heti maximum 1 személyes találkozóval
- Stabil, megbízható cég, színvonalas B2B környezet
- Ügyfélközpontú, rugalmas, mégis felelősségteljes csapat
- Támogató vezetői háttér, fejlődési lehetőség
- Bruttó 420 000 Ft – 520 000 Ft alapbér tapasztalattól függően
- Jutalom az elért sikerektől függően – egyéni és csapatcélok mentén
Céginformáció
Orvostudományi kiadóként egészségügyi szakembereknek döntéstámogató adatbázisokat, emellett gyógyszergyártóknak és szoftverfejlesztőknek hirdetési és adatbázis-szolgáltatásokat kínálunk.
Bővülő csapatunkba keresünk egy precíz, kommunikatív, értékesítői szemlélettel rendelkező asszisztenst.
Jelentkezés módja
Jelentkezés menete:
Kérjük, hogy jelentkezéshez a lenti „Jelentkezés a cégnél” gombra kattintva megjelenő weboldalon küldd el pályázatodat, szükség lesz egy fényképes önéletrajzra, amit a jelentkezéskor fogsz tudni csatolni. Kérlek, vedd figyelembe, hogy kizárólag a lenti weboldalunkon keresztül érkező pályázatokat fogjuk értékelni!