Deutsche Telekom TSI Hungary Kft.
Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged
20% irodai munkavégzés, 80% távmunka
810k – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó
Elvárások
- AI
- prompting
- workshops
- Angol
A mi követelményeink
Előnyt jelent
- Tapasztalat ügyfél-workshopok vezetésében, koncepciódokumentumok készítésében
- Alapismeretek AI területen, valamint tapasztalat a prompting használatában
Pozíció / projekt rövid leírása
Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban.A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.
Amit kínálunk
- Lehetőség, hogy nemzetközi ügyfélkörben, modern contact center technológiákkal dolgozz
- Közvetlen rálátás a Genesys Cloud világára, gyakorlati tapasztalat a konfigurációban
- Változatos projektek, agilis csapatmunkában
- Presales és tanácsadási tapasztalat bővítése
Ha szívesen dolgozol ügyfélközpontú projektekben, és érdekel a Genesys Cloud, várjuk jelentkezésedet!
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Napi feladatok
- Ügyfél-kommunikáció angol nyelven, professzionális, prezentációképes módon
- Alapvető technikai ismeretek alkalmazása a projektek során
- Konzultációs feladatok ellátása (pl. követelménykezelés)
- Bevezetés a contact center domain területébe, majd a Genesys Cloud mélyebb megismerése
- Részvétel a Genesys Cloud konfigurációjában, közvetlen munkavégzés a platformmal
- Párhuzamosan 2–3 projektben való aktív részvétel
- Készenlét eseti utazásokra (pl. drezdai irodába vagy ügyfelekhez)
- Presales támogatás ügyféldemók formájában
- Magabiztos, ügyfélközpontú kommunikáció angol nyelven (német nyelv előny)
- Alapvető technikai tudás
- Konzultációs készségek, strukturált gondolkodás
- Nyitottság új ismeretek elsajátítására, különösen a contact center és Genesys Cloud területein
- Rugalmasság több projekt egyidejű kezelésében
- Utazási hajlandóság
mutass kevesebbet
Specifikációk
- Azonnali kezdés
- Távmunka heti 4 nap
Biztosított eszközök
- Számítógép: Notebook
- Monitorok: kettő
Irodán belüli juttatások
- Ingyenes kávé
- Menza
- Kerékpártároló
- Szórakozási zóna
- Zuhanyzó
- Ingyenes parkolás
- Belső képzések
- Belső hack napok
- Modern iroda
- Nincs dress code
Extrák
- Sportcsomag
- Magánegészségügyi ellátás
- Nemzetközi projektek
- Képzési költségvetés
- Mobiltelefon









