Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Genesys Contact Center Consultant

Deutsche Telekom TSI Hungary Kft.

Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged
20% irodai munkavégzés, 80% távmunka

810k – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó

Elvárások

  • AI
  • prompting
  • workshops
  • Angol

A mi követelményeink

Előnyt jelent

  • Tapasztalat ügyfél-workshopok vezetésében, koncepciódokumentumok készítésében
  • Alapismeretek AI területen, valamint tapasztalat a prompting használatában

Pozíció / projekt rövid leírása

Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban.A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.

Amit kínálunk

  • Lehetőség, hogy nemzetközi ügyfélkörben, modern contact center technológiákkal dolgozz
  • Közvetlen rálátás a Genesys Cloud világára, gyakorlati tapasztalat a konfigurációban
  • Változatos projektek, agilis csapatmunkában
  • Presales és tanácsadási tapasztalat bővítése

Ha szívesen dolgozol ügyfélközpontú projektekben, és érdekel a Genesys Cloud, várjuk jelentkezésedet!

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

Napi feladatok

  1. Ügyfél-kommunikáció angol nyelven, professzionális, prezentációképes módon
  2. Alapvető technikai ismeretek alkalmazása a projektek során
  3. Konzultációs feladatok ellátása (pl. követelménykezelés)
  4. Bevezetés a contact center domain területébe, majd a Genesys Cloud mélyebb megismerése
  5. Részvétel a Genesys Cloud konfigurációjában, közvetlen munkavégzés a platformmal
  6. Párhuzamosan 2–3 projektben való aktív részvétel
  7. Készenlét eseti utazásokra (pl. drezdai irodába vagy ügyfelekhez)
  8. Presales támogatás ügyféldemók formájában
  9. Magabiztos, ügyfélközpontú kommunikáció angol nyelven (német nyelv előny)
  10. Alapvető technikai tudás
  11. Konzultációs készségek, strukturált gondolkodás
  12. Nyitottság új ismeretek elsajátítására, különösen a contact center és Genesys Cloud területein
  13. Rugalmasság több projekt egyidejű kezelésében
  14. Utazási hajlandóság

mutass kevesebbet

Specifikációk

  • Azonnali kezdés
  • Távmunka heti 4 nap

Biztosított eszközök

  • Számítógép: Notebook
  • Monitorok: kettő

Irodán belüli juttatások

  • Ingyenes kávé
  • Menza
  • Kerékpártároló
  • Szórakozási zóna
  • Zuhanyzó
  • Ingyenes parkolás
  • Belső képzések
  • Belső hack napok
  • Modern iroda
  • Nincs dress code

Extrák

  • Sportcsomag
  • Magánegészségügyi ellátás
  • Nemzetközi projektek
  • Képzési költségvetés
  • Mobiltelefon

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Az álláskeresés folyamata szinte mindenkinél két alapvető dokumentummal kezdődik: az önéletrajzzal (CV) és a motivációs levéllel. Sokan úgy gondolják, hogy elég csak egy jól összerakott önéletrajz, a motivációs levél pedig csupán formalitás. Azonban a HR-esek és...

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Magyarországon sajnos még mindig nem jellemző, hogy a munkáltatók nyíltan megadják a fizetési sávot az álláshirdetésekben. Ez pedig mind a munkavállalók, mind a munkaadók szempontjából feszültségeket szül. Vannak azonban iparágak, ahol már elengedhetetlenné vált a...