Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Linux Administrator – ILTIS

Siemens Mobility Kft.

Budapest, Gábor Dénes utca 4.
40% irodai munkavégzés, 60% távmunka

1.1M – 1.3M HUF alkalmazotti havi bruttó

Elvárások

  • Linux
  • Shell
  • TCP
  • VPN
  • Angol (B2)
  • Német (B2)

Előnyt jelentő készségek

  • DHCP

A mi követelményeink

Te vagy az ideális jelölt, ha:

  • Felsőfokú műszaki végzettséggel rendelkezel. 
  • Van legalább 3 év Linux adminisztrátori feladatkörben szerzett tapasztalatod. 
  • Legalább középszinten beszélsz angolul és németül. 
  • Shell és Tcl/Tk szkriptelési tudással rendelkezel. 
  • Ismered a hálózati protokollokat és a technológiákat ( TCP/IP, DNS, DHCP, VPN, stb.). 
  • Önálló, precíz és hatékony munkavégzés jellemez. 
  • Nyitott vagy a betanulás során több hónapot Németországban (Braunschweig) tölteni. 

A pályázásod során előnyt jelenthet, amennyiben:

  • Jártas vagy különböző Linux disztribúciókban. 
  • Hardver iránti érdeklődés és biztonsági szemlélet jellemez. 
  • Elkötelezett vagy az automatizáció iránt. 

Pozíció / projekt rövid leírása

A Siemens Mobility Kft. K+F központjában, a XI. kerületi Infoparkban olyan projekteken dolgozunk, melyek biztosítják a zavartalan, fenntartható, megbízható és biztonságos közlekedést.

A projektről: Részt vehetsz az egyik piacvezető, svájci fejlesztésű és üzemeltetésű vasúti irányítási rendszerének fejlesztésében, és németországi üzembehelyezésében. Ennek érdekében az új kollégának a helyi, Braunschweig-i üzemben lesz lehetősége betanulni, ami több hónapos kiutazást igényel.

Mi az, amit mi biztosítunk?

  • Családbarát munkahelyet, kötetlen munkaidővel, rugalmas hozzáállással.
  • Stresszmentes környezetet, ahol nagy hangsúlyt kap a work-life balance.
  • Fejlődési lehetőségeket, egyéni tréning kerettel, kidolgozott karrierúttal.
  • Fontos számunkra az egészséged, többek közt élet- és egészségbiztosítással óvunk.
  • Ergonomikus munkakörnyezetet biztosítunk számodra, ezzel is kényelmessé téve az irodai munkavégzést.
  • A felsoroltak mellett egy több mint 20 elemből álló béren kívüli juttatási csomaggal várunk.

Napi feladatok

  1. Linux alapú automatikus telepítési rendszerek fejlesztése és karbantartása. 
  2. Szkriptek fejlesztése és rendszerkonfigurációk automatizálása. 
  3. Hardver kompatibilitási tesztek végrehajtása és speciális hardverek kezelése. 
  4. IneS rendszer karbantartása és fejlesztése (Tcl/Tk). 
  5. Biztonsági hardening és tűzfal konfiguráció. 
  6. Hibák analizálása és a javítási műveletek támogatása. 
  7. Aktív kommunikáció az adminisztrátori és tesztelői csapatokkal. 

mutass kevesebbet

Specifikációk

  • Online állásinterjú
  • Azonnali kezdés
  • Távmunka heti 3 nap
  • Rugalmas munkaidő
  • Sok utazással jár

Biztosított eszközök

  • Monitorok: kettő

Irodán belüli juttatások

  • Ingyenes kávé
  • Kerékpártároló
  • Szórakozási zóna
  • Zuhanyzó
  • Ingyenes snack
  • Mobiltelefon
  • Ingyenes parkolás
  • Belső képzések
  • Belső hack napok
  • Modern iroda
  • Nincs dress code

Extrák

  • Work-life balance
  • Képzési költségvetés
  • Magánegészségügyi ellátás
  • Nemzetközi projektek

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Ellenőrző és jelölőgép kezelő operátor (Tatabánya)

Exact Forestall Kft Tatabánya bruttó 380 000 Ft / hó Jelentkezz és mi minden másban segítünk! Feladatok: gép betöltése, indítása és kipakolása gép működésének felügyelete dokumentáció vezetése hibás termékek külön válogatása kézi anyagmozgatás csomagolás munkaterület...

Sales manager

Bink Corporate Kft. Hibrid • 1132 Budapest, Váci út 36-38. Br.700e - 1,5M Ft havibér + Jutalék Feladatok Biztosítási tanácsadás érdeklődő és meglévő ügyfeleknek Személyre szabott ajánlatok készítése és ügyfelek támogatása CRM rendszerben rögzített feladatok...