Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Customer Service Manager – Experienced – English / German speaking

Deutsche Telekom TSI Hungary Kft.

Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged
20% irodai munkavégzés, 80% távmunka

1M – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó

Elvárások

  • ITIL
  • Communication skills
  • Security
  • Networking
  • Német (B2)
  • Angol (B2)

Előnyt jelentő készségek

  • Cloud

A mi követelményeink

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

  • At least 2-3 years of professional experience in the IT-industry, with experience in the Service Delivery Management field
  • Applied knowledge of ITIL and Agile concepts, with experience in Process management
  • Outstanding communication skills, with fluency in German (C1 or B2 level) and English (B2 level or higher)
  • Strong presentation and moderating skills
  • Ability to prioritize and handle multiple projects with shifting deadlines
  • Flexibility and willingness to expand beyond the traditional Service Delivery Management approach
  • Relevant experience with utilizing ticketing tools, along with a solid grasp of security protocols
  • Knowledge of networking and cloud technologies is an advantage
  • Experience in in-depth contract management is advantageous

Pozíció / projekt rövid leírása

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

As Hungary’s most attractive employer in 2025 (according to Randstad’s representative survey), Deutsche Telekom IT Solutions is a subsidiary of the Deutsche Telekom Group. The company provides a wide portfolio of IT and telecommunications services with more than 5300 employees. We have hundreds of large customers, corporations in Germany and in other European countries.

DT-ITS recieved the Best in Educational Cooperation award from HIPA in 2019, acknowledged as the the Most Ethical Multinational Company in 2019. The company continuously develops its four sites in Budapest, Debrecen, Pécs and Szeged and is looking for skilled IT professionals to join its team.

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

Napi feladatok

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

  1. Accountable and primary responsible for managing contract fulfillment with focus on time, quality and cost.
  2. Responsible for development of offers for contract expansions and simple renewals, as well as for escalation and claim management.
  3. Accountable and responsible for E2E execution of standard farming and upselling.
  4. Responsible for identifying and managing opportunities in contract related standard/product business.
  5. Strong overall responsibility for single contracts that combine multiple PU-offerings.
  6. Coordinate service delivery activities between the organizational units and supervise their work.
  7. Ensure compliance with deadlines and expected service levels.
  8. Apply adequate project delivery methodologies, tools, techniques and processes.
  9. Manage financial and service reporting, along with the monthly billing procedure.
  10. Responsible for external/internal cost-saving initiatives, as part of the continuous improvement.

mutass kevesebbet

Specifikációk

  • Azonnali kezdés
  • Távmunka heti 4 nap

Biztosított eszközök

  • Számítógép: Notebook
  • Monitorok: kettő

Irodán belüli juttatások

  • Ingyenes kávé
  • Menza
  • Kerékpártároló
  • Szórakozási zóna
  • Zuhanyzó
  • Ingyenes parkolás
  • Belső képzések
  • Belső hack napok
  • Modern iroda
  • Nincs dress code

Extrák

  • Sportcsomag
  • Magánegészségügyi ellátás
  • Nemzetközi projektek
  • Képzési költségvetés
  • Mobiltelefon

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Minőségirányítási munkatárs

PR1MER Kft. 1211 Budapest, Duna-lejáró utca 11. Nettó 350e - 450e Ft havibér Feladatok HACCP és élelmiszerbiztonsági rendszerek felügyelete, működtetése, továbbfejlesztése termékdokumentációk készítése és frissítése (angolul is) kapcsolattartás a cégvezetéssel,...

Szerviztechnikus – logisztika és karbantartás

Monera Magyarország Kft. 1239 Budapest, Ócsai út Nettó 380e Ft havibér + Jutalék Feladatok Csomagautomaták helyszínre szállítása, helyszíni összeszerelése az ország bármely területén, Bankkártya terminálok és automaták, helyszíni karbantartása,  szervizelése, valamint...