REDIMMOCORP Zrt.
1026 Budapest, Gárdonyi Géza út 27-33.
Nettó 350e – 450e Ft havibér
Feladatok
A cégcsoporthoz tartozó cégek teljeskörű pénzügyi és adminisztrációs feladatainak ellátása.
- Cégcsoport tulajdonosának és vezérigazgatójának támogatása
- Számlázás, pénzügyi nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése
- Banki utalások előkészítése, kintlévőségek folyamatos követése, házipénztár vezetése
- Aktív részvétel a szerződések előkészítésében, projektek pénzügyi és adminisztrációs feladatainak támogatása
- E-mailek megválaszolása, hívások kezelése, Ügyfélkapu, Cégkapu, keletkező iratok/szerződések rendszerezése, iktatása
- Az iroda gördülékeny napi működésének biztosítása (konyha feltöltése, irodaszerek biztosítása stb.)
- Általános asszisztensi feladatok ellátása (vendégek, ügyfelek fogadása, udvarias kiszolgálása, informálása, útbaigazítása stb.)
- Adminisztratív feladatok ellátása (pl. iratok iktatása, postázása, szkennelése, nyilvántartások vezetése)
Elvárások
- Mérlegképes könyvelő / Pénzügyi végzettség
- Tanulékonyság és terhelhetőség
- Logikus gondolkodásmód és rendszerszemlélet
- Önálló munkavégzés, megoldásorientált hozzáállás
- Felhasználói szintű számítógépes ismeret
Előnyt jelent
- min. 10 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Angol / Német nyelvtudás
- azonnali munkakezdés
Amit kínálunk
- Határozatlan idejű szerződés
- Stabil, dinamikusan fejlődő vállalati háttér
- Fejlődési lehetőség
- Kihívásokkal teli munkakör
- Igényes munkahelyi légkör, fiatalos csapat
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Zuhanyzási lehetőség
- Parkoló
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Több évtizedes múltra visszatekintő cégcsoportként ingatlanfejlesztéssel és beruházással foglalkozunk.
Jelentkezés módja
Fényképes önéletrajzát a lenti „Jelentkezem” gombra kattintva várjuk.







