Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

AP Customer Service Analyst – Hybrid

Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Manuvia Expert Recruitment

Fehér vármegye

700k – 750k HUF alkalmazotti havi bruttó

Elvárások

  • Secondary school certificate
  • AP/ Procurement/ Requisition to Pay
  • Communication skills
  • Ability to multitask
  • Team player
  • Customer focus
  • Results orientation
  • Attention to detail
  • Angol
  • Francia

Előnyt jelentő készségek

  • College degree in finance or commerce

A mi követelményeink

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

  • Secondary school certificate
  • English & French language capabilities
  • AP/ Procurement/ Requisition to Pay experience
  • Self-confidence, learning orientation, global awareness, judgment, interpersonal astuteness, initiative, tenacity is needed in position
  • Collaboration, customer focus, results orientation, critical thinking, out of the box thinking, attention to detail is essential
  • Strong team player and supporter
  • Ability to multitask
  • Excellent communication skills

Preferred:

  • College degree in finance or commerce

Pozíció / projekt rövid leírása

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

We are looking for a colleague for an AP Customer Service Analyst position, which requires confident French and English knowledge. Our partner is a leading American manufacturer with EMEA operations based in Hungary.

What they offer: 

  • A competitive remuneration package
  • Hybrid work schedule – home office opportunity
  • Friendly environment with a lot of social activity
  • Open minded and welcoming environment, where your ideas are taken seriously
  • Challenging duties in truly International environment

Napi feladatok

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

  1. Manage resolution of all functional problems during the whole process from requisition to payment, including invoice mismatching problems, PO modifications related to invoice problems for all customers
  2. Keep contact with customers and handling supplier inquiries
  3. Analyze vendor accounts and resolve discrepancies with vendor statements
  4. Enter and code utility invoices while investigating and working to resolve discrepancies
  5. Ensure adequate controls are in place and are performed with due care, understand and adhere to the SOX policy

Specifikációk

  • Toborzás nyelvei: angol
  • Azonnali kezdés
  • Határozatlan idejű szerződés
  • Távmunka heti 3 nap
  • Általános munkarend

Extrák

  • Home office
  • Competitive remuneration package
  • International environment

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

IT specialist

Melon HR Technology Kft. Budapest, IV. kerület Br.850e - 950e Ft havibér Céginformáció Partnerünk egy ~60 fős, vegyészeti vizsgálatokat végző laboratórium (nem gyártóüzem, munkakörülményeket tekintve átlagos irodának tekinthető). Keresik IT Specialist kollégájukat,...

Cölöpverő

Solar-Rendszerépítő Kft. Magyarország, Ausztria Nettó 650e - 700e Ft havibér Feladatok A rádbízott munkagép kezelése, napi karbantartása Csapatunk új tagjaként feladatod lesz többek között a napelemrendszerek szakszerű építése/szerelése és az ehhez kapcsolódó...

IT BA/tanácsadó

Clarity Consulting Kft. Budapest, Erzsébet királyné útja 29b60% irodai munkavégzés, 40% távmunka 800k – 1.4M HUF alkalmazotti havi bruttó Elvárások Üzleti elemzés Dokumentáció készítés Folyamatmodellezés Kockázatkezelés Írásbeli készség Kommunikációs készség...