Adecco Kft.
1025 Budapest
Br.650e – 700e Ft havibér
Feladatok
- Aktív kapcsolattartás a partnerekkel, bérlőkkel
- Bérleti szerződések ellenőrzése, feldolgozása
- Kimenő számlák kiállítása és a beérkező számlák ellenőrzése, feldolgozása
- Adatszolgáltatási feladatok elvégzése
- Üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok menedzselése, egyéb felmerülő problémák kezelése
Elvárások
- Pénzügyi / gazdasági végzettség
- Pénzügyi feladatokban, számlák kezelésében szerzett 2-3 éves tapasztalat
- Könyvelő programokban, vállalati rendszerekben szerzett tapasztalat
- MS Office programok (különösen MS Excel és Word) felhasználói szintű ismerete;
- Hivatalos kommunikáció formai követelményeinek ismerete
- Hatékony, udvarias, asszertív kommunikációs készség;
- Precíz, problémamegoldó és megoldást kereső szemlélet és hozzáállás;
- Pozitív, energikus, terhelhető, rugalmas és megbízható személyiség.
Előnyt jelent
- Ingatlangazdálkodási területen szerzett tapasztalat;
- SAP B1 ismerete;
- Könyvelési tapasztalat;
- Holdingnál vagy multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk
- Stabil, tőkeerős vállalati hátteret;
- Vállalati telefont, laptopot;
- Felelősségteljes, önálló munkakört;
- Motiváló, versenyképes jövedelmet;
- Béren kívüli juttatási csomag (SZÉP kártya, egészségpénztár);
- Folyamatos önfejlesztést és a szakmai tudás bővítésének lehetőségét;
- Kellemes, barátságos munkakörnyezetet, összetartó csapatot;
- Türelmes, megértő vezetőséget: időt a betanulásra.
Céginformáció
Ingatlanüzemeltetéssel foglalkozó, nemzetközi háttérrel rendelkező, magyar céghez keressük a kollégát.
Jelentkezés módja
A „Jelentkezem” gombra kattintás után küldje el magyar nyelvű önéletrajzát.