J&J Center Kft.
Budapest
Bruttó fizetési sáv 400 000 – 825 000 HUF
Az állásról
Stabil, 30 éve működő szakmai szolgáltatásokat nyújtó B2B vállalatunk keresi azt a megbízható, önálló és ügyfélközpontú új munkatársat, aki segít professzionálisan gondozni meglévő partnerkapcsolatainkat, és fejleszti a cég külső kommunikációját.
Mire számíthatsz nálunk?
• Cégünk a nemzetközi kereskedelem szabályozási területén (trade compliance) nyújt szakmai szolgáltatásokat B2B ügyfeleknek – egy specializált, stabilan fejlődő szakterületen, ahol kiemelten fontos a pontosság, a szabálykövetés és a szakmai hitelesség.
• Nem kell hideghívásokkal vagy direkt értékesítéssel foglalkoznod – helyette a beérkező ügyfélmegkereséseket kezeled végig a szerződéskötésig.
• Stabil, kiszámítható környezetet biztosítunk, ahol megbecsült tagja leszel a csapatnak.
• Lehetőséged lesz a cég arculatának és marketingkommunikációjának fejlesztésében is szerepet vállalni (weboldal, közösségi média, hírlevél).
• Fontos számunkra az önálló munkavégzés, de nem leszel magadra hagyva – heti rendszerességgel egyeztetünk, és támogatjuk a beilleszkedésedet.Az állásról
Stabil, 30 éve működő szakmai szolgáltatásokat nyújtó B2B vállalatunk keresi azt a megbízható, önálló és ügyfélközpontú új munkatársat, aki segít professzionálisan gondozni meglévő partnerkapcsolatainkat, és fejleszti a cég külső kommunikációját.
Mire számíthatsz nálunk?
• Cégünk a nemzetközi kereskedelem szabályozási területén (trade compliance) nyújt szakmai szolgáltatásokat B2B ügyfeleknek – egy specializált, stabilan fejlődő szakterületen, ahol kiemelten fontos a pontosság, a szabálykövetés és a szakmai hitelesség.
• Nem kell hideghívásokkal vagy direkt értékesítéssel foglalkoznod – helyette a beérkező ügyfélmegkereséseket kezeled végig a szerződéskötésig.
• Stabil, kiszámítható környezetet biztosítunk, ahol megbecsült tagja leszel a csapatnak.
• Lehetőséged lesz a cég arculatának és marketingkommunikációjának fejlesztésében is szerepet vállalni (weboldal, közösségi média, hírlevél).
• Fontos számunkra az önálló munkavégzés, de nem leszel magadra hagyva – heti rendszerességgel egyeztetünk, és támogatjuk a beilleszkedésedet.
Munkaidő
Heti munkaidő 20-30 óra / hét
Feladatok
Beérkező ajánlatkérések kezelése, szerződéskötésig kísérése, dokumentálása.
Árajánlat- és szerződéssablonok karbantartása, árlisták frissítése, áremelések egyeztetése.
Ügyfélkapcsolatok gondozása, utókövetése, rendszeres ügyfélegyeztetések.
Céges arculati anyagok frissítése, új weboldal tartalmi támogatása.
Közösségi média (LinkedIn, Facebook) és hírlevél tartalmak kezelése, publikálása.
Szakmai ismeretek
- Ügyfélkezelés, sales support vagy key account területen szerzett tapasztalat 4 / 5
- Professzionális kommunikáció 5 / 5
- Asszertív kommunikáció 5 / 5
- Angol nyelvtudás 5 / 5
Végzettség
Nem kell papír
Nyelvtudás
Angol Tárgyalóképes szint
Emberi tulajdonságok
Precizitás |Rendszerezettség
Így dolgozunk mi
• Részmunkaidős pozíció (4–6 óra/nap), rugalmas időbeosztással.
• Heti két irodai nap (Budaörsön), a többi nap home office.
• Hosszú távú, stabil munkalehetőség.
• Értelmes, színvonalas feladatok – adminisztráció, ügyfélkezelés és kreatív kommunikáció
egyaránt.
Jelentkezés preferált módja
Jelentkezés nyelve:
magyar,
Önéletrajz
Munkaidő
Heti munkaidő 20-30 óra / hét
Feladatok
Beérkező ajánlatkérések kezelése, szerződéskötésig kísérése, dokumentálása.
Árajánlat- és szerződéssablonok karbantartása, árlisták frissítése, áremelések egyeztetése.
Ügyfélkapcsolatok gondozása, utókövetése, rendszeres ügyfélegyeztetések.
Céges arculati anyagok frissítése, új weboldal tartalmi támogatása.
Közösségi média (LinkedIn, Facebook) és hírlevél tartalmak kezelése, publikálása.
Szakmai ismeretek
- Ügyfélkezelés, sales support vagy key account területen szerzett tapasztalat 4 / 5
- Professzionális kommunikáció 5 / 5
- Asszertív kommunikáció 5 / 5
- Angol nyelvtudás 5 / 5
Végzettség
Nem kell papír
Nyelvtudás
Angol Tárgyalóképes szint
Emberi tulajdonságok
Precizitás |Rendszerezettség
Így dolgozunk mi
• Részmunkaidős pozíció (4–6 óra/nap), rugalmas időbeosztással.
• Heti két irodai nap (Budaörsön), a többi nap home office.
• Hosszú távú, stabil munkalehetőség.
• Értelmes, színvonalas feladatok – adminisztráció, ügyfélkezelés és kreatív kommunikáció
egyaránt.
Az ideális jelentkező
• Van minimum 3-5 év tapasztalatod ügyfélkezelés, sales support vagy key account területen.
• Otthonosan mozogsz a B2B világban, és tudod, hogyan kell professzionálisan kommunikálni – akár formálisan, akár közvetlenebb hangnemben, a helyzethez igazodva.
• Magas szintű, írásbeli és szóbeli angol nyelvtudással rendelkezel – ez elengedhetetlen.
• Precízen dolgozol, szereted a rendet és a dokumentáltságot.
• Kedvesen és asszertíven kommunikálsz; nem kell, hogy extrovertált legyél, de képes vagy magabiztosan képviselni a céget a megfelelő helyzetekben.
Ekkor kezdhetsz

Home Office