Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

AI Chatbot Developer with German Language

Deutsche Telekom TSI Hungary Kft.

Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged
20% irodai munkavégzés, 80% távmunka

810k – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó

Elvárások

  • AI
  • SaaS
  • Solution Engineer
  • Conversational AI (CAI)
  • B2B
  • Angol
  • Német

Előnyt jelentő készségek

  • Genesys
  • Salesforce
  • Cognigy
  • Parloa

A mi követelményeink

Qualifications

  • Minimum 3 év tapasztalat Solution Engineer-ként, vagy hasonló szerepkörben a Conversational AI (CAI), vagy SaaS iparágakban az értékesítést követő tanácsadással és megvalósítással kapcsolatban
  • Magasszintű német és angol nyelvtudás írásban és szóban (B2 szint)
  • Képes megoldást találni a legösszetettebb technikai problémákra is
  • Alapos ismeretek / tapasztalat a B2B szektorban a tanácsadás, ügyfélkezelés vagy projektmenedzsment területén
  • Kíváló projektmenedzsment, a mérföldkövek betartása és az érdekelt felekkel való kommunikáció
  • Kiváló kommunikációs és prezentációs készség angol nyelven
  • Érdeklődés a márkák és vállalatok ügyfélkommunikációja, a digitális hangalapú asszisztensek és egyéb innovációk, chatbotok, CAI iránt
  • „Own it” mentalitás – képesség egy feladatot end-to-end kézben tartani

Előnyt jelent:

  • Kíváló kapcsolatteremtési és kommunikációs készségek
  • A Genesys Bot Flows, Salesforce Einstein Bot, Cognigy és Parloa platformok terén szerzett tapasztalat
  • Kiváló együttműködési készség az ügyfelekkel és a partnerekkel
  • Ügyfélközpontú, megoldásközpontú, értékorientált személyiség
  • Önmotivált, proaktív személyiség, eredmény elérése a jól szervezett munkastruktúrának köszönhetően
  • Legújabb technológiai trendekkel és innovációkkal kapcsolatban naprakész tudás, köztük kiemelten a társalgási mesterséges intelligencia területén
  • Folyamatos tanulási igény

Pozíció / projekt rövid leírása

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Napi feladatok

  1. Felelősség vállalás a CAI-megoldások értékesítés utáni tanácsadásáért és végrehajtásáért (a pilot/PoC-tól a bevezetésig) a választott CAI-platformon belül
  2. A voicebot bevezetése a szervizasztal számára
  3. Ügyfél workshop és a voicebot user-case-einke meghatározása, a párbeszédfolyamatok tervezése és létrehozása a meghatározott user-casek tekintetében
  4. Felhasználói történetek létrehozása az Azure DevOPs-ban (vagy alternatívaként JIRA-ban)
  5. Segítség nyújtás az ügyfelek számára egy kiválósági központ kiépítésében a párbeszéd kialakításával kapcsolatos tanácsadással, a legjobb gyakorlatok nyújtásával
  6. Az üzleti követelmények megértése és lefordítása műszaki követelményekké
  7. Az ügyfelek megoldásainak skálázhatóságának biztosítása, és, hogy megfeleljenek a további lehetséges bővítés követelményeinek
  8. Time-value fókusz, a legjobb megtérülést biztosító, magas színvonalú szolgáltatási megbízások teljesítésére
  9. Technikai dokumentáció és megoldás-támogatás biztosítása
  10. Termékbemutatókhoz user-casek kidolgozása és bemutatása
  11. Partnerkapcsolati tevékenységek végzése, beleértve a képzést, workshopokat, termékbemutatókat és helyszíni látogatásokat
  12. Marketing és partneri rendezvényeken való részvétel a technikai kérdések megválaszolása, a használati példák bemutatása és a választott CAI-platform képességeinek demonstrálása érdekében

mutass kevesebbet

Specifikációk

  • Azonnali kezdés
  • Távmunka heti 4 nap

Biztosított eszközök

  • Számítógép: Notebook
  • Monitorok: kettő

Irodán belüli juttatások

  • Ingyenes kávé
  • Menza
  • Kerékpártároló
  • Szórakozási zóna
  • Zuhanyzó
  • Ingyenes parkolás
  • Belső képzések
  • Belső hack napok
  • Modern iroda
  • Nincs dress code

Extrák

  • Sportcsomag
  • Magánegészségügyi ellátás
  • Nemzetközi projektek
  • Képzési költségvetés
  • Mobiltelefon

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

A mesterséges intelligencia (AI) rohamos fejlődése alapjaiban változtatja meg a munkaerő-felvétel hagyományos módszereit. Az AI-alapú állásinterjúk egyre népszerűbbé válnak, mivel hatékonyabbá és objektívebbé teszik a toborzási folyamatot. Ebben a cikkben áttekintjük,...

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Az álláskeresés folyamata szinte mindenkinél két alapvető dokumentummal kezdődik: az önéletrajzzal (CV) és a motivációs levéllel. Sokan úgy gondolják, hogy elég csak egy jól összerakott önéletrajz, a motivációs levél pedig csupán formalitás. Azonban a HR-esek és...

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Magyarországon sajnos még mindig nem jellemző, hogy a munkáltatók nyíltan megadják a fizetési sávot az álláshirdetésekben. Ez pedig mind a munkavállalók, mind a munkaadók szempontjából feszültségeket szül. Vannak azonban iparágak, ahol már elengedhetetlenné vált a...