Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Alcoa Shared Services Hungary Kft.

Flexible workplace – Budapest, Fejér megye, Komárom-Esztergom megye, Pest megye, Veszprém megye

Br.700e – 800e Ft havibér

Responsibilities

·         Oversee the daily (and month-end) activities the NAM AP team are responsible for.
·         Manage team performance, create and implement objectives and development plans for direct reports.
·         Ensure all performance appraisals are completed on time for all members of your team.
·         Improve knowledge and skills within your team.
·         Manage the NAM AP budget.
·         Responsible for:

o    achieving the challenging AP targets set for NAM each year. 
o    supporting the business by providing exceptional customer service to locations and resource units
o    achieving high ASAT and audit results.
o    ensuring all procedures are kept up to date.
o    escalating issues/concerns about processes/targets, to the RtP GPO, in a timely manner.
o    identifying process improvement opportunities and recording on the ‘Opportunities List’.
o    working collaboratively with the RtP GPO, AP/PSC Managers, and the other regional AP BPOs to help achieve the best outcome for AP/PSC globally.

  • Active participant in all AP related meetings, conference calls (Globally).
  • Supports transition activities (including new acquisitions and divestitures).
  • Develop and maintain internal and external relationships regarding specific business issues.

Requirements

  • College degree in finance / accounting obtained at a college or university.
  • 4-5 years of experience gained in financial areas.
  • Proficiency in English language required.
  • Professional knowledge of the AP module and integrated financial software packages (consulting level). Systems Technology Awareness (esp. Knowledge of their Functional Track & related Oracle Application) expertise.
  • Working knowledge of ABS.
  • Self-starter behavior working alone with minimal supervision.
  • Leadership skills, strong people & performance management skills.
  • Excellent written/oral communication skills and ability to build effective working relationships.
  • Strong time management and organization skills.
  • Self-confidence, learning orientation, out-of-the-box thinking, judgment, initiative are needed in position.
  • Professionalism, collaborative, customer focus, results oriented, excellent problem-solving skills and attention to detail are absolutely essential.

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Junior AWS Cloud Consultant

Deutsche Telekom IT Solutions Hungary Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs20% irodai munkavégzés, 80% távmunka 850k – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó Elvárások AWS Degree DevOps GitOps Angol Előnyt jelentő készségek Python JavaScript A mi követelményeink Eredeti...

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

A mesterséges intelligencia (AI) rohamos fejlődése alapjaiban változtatja meg a munkaerő-felvétel hagyományos módszereit. Az AI-alapú állásinterjúk egyre népszerűbbé válnak, mivel hatékonyabbá és objektívebbé teszik a toborzási folyamatot. Ebben a cikkben áttekintjük,...

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Az álláskeresés folyamata szinte mindenkinél két alapvető dokumentummal kezdődik: az önéletrajzzal (CV) és a motivációs levéllel. Sokan úgy gondolják, hogy elég csak egy jól összerakott önéletrajz, a motivációs levél pedig csupán formalitás. Azonban a HR-esek és...