FŐVÁROSI TÖRVÉNYSZÉK
1055 Budapest, Markó utca 27.
Nettó 600e Ft havibér
Feladatok
- A belső ellenőrzési standardok, módszertani útmutatók és a belső szabályzatok szerinti belső ellenőrzési, tanácsadói feladatok ellátása.
- A belső kontrollrendszer működésének és jogszabályi megfelelőségének vizsgálata, elemzés, javaslattétel a javítás, továbbfejlesztés, hatékonyság, gazdaságosság, eredményesség érdekében, vizsgálati jelentések készítése.
- Javaslatok realizálásának nyomon követésében történő közreműködés.
Elvárások
- felelősségteljes, önálló munkavégzésre való alkalmasság,
- analitikus gondolkodás, eltérések azonosítása, problémamegoldó képesség,
- rendszerszemlélet, proaktív hozzáállás,
- pontos írásbeli fogalmazás,
- rugalmasság, terhelhetőség, mobilitás, csapatszellem,
- független hozzáállás, hatékonyság az információk begyűjtése, feldolgozása, rendszerezése terén,
- precizitás, alaposság és megbízhatóság;
- jó stressztűrő képesség,
- felhasználói szintű MS Office ismeret.
Előnyt jelent
- költségvetési belső ellenőri tapasztalat,
- a gazdálkodási-számviteli területen megszerzett legalább 2 éves tapasztalat,
- Forrás.NET program ismerete.
Amit kínálunk
- Az illetmény megállapítása az Iasz. rendelkezései szerint történik.
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség biztosítása, önképzés, tréningeken való részvétel biztosítása, stabil háttér, hosszú távú munkalehetőség.
- Munkavégzést támogató eszköz (laptop).
- 25 nap alapszabadság és pótszabadság külön feltételek szerint.
- Munkába járás támogatása, cafetéria.
A beérkezés határideje: 2025. június 25.
Jelentkezés módja
Az állásra azok a magyar állampolgárok nyerhetnek felvételt, akik a költségvetési szervnél és köztulajdonban álló gazdasági társaságnál belső ellenőrzési tevékenységet végzők nyilvántartásáról és kötelező szakmai továbbképzéséről, valamint a költségvetési szervek vezetőinek és gazdasági vezetőinek belső kontrollrendszer témájú kötelező továbbképzéséről szóló 22/2019. (XII. 23.) PM rendelet 2. §-ában, továbbá az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény (a továbbiakban: Áht.) 70. § (4) bekezdésében előírt követelményeknek megfelelnek.
A jelentkezőnek az igazságügyi alkalmazottak szolgálati jogviszonyáról szóló 1997. évi LXVIII. törvény (a továbbiakban: Iasz.) 11/A. § (1) bekezdésére figyelemmel hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal kell igazolnia azt a tényt, hogy a 11. § (4) bekezdésében meghatározott körülmény vele szemben nem áll fenn.
A jelentkezéshez benyújtandó mellékletek:
- részletes – aláírt, fényképes – szakmai önéletrajz, mely tartalmazza a pályázó eddigi munka-, szolgálati és egyéb munkajogi jogviszonyainak pontos megnevezését, időtartamát (év, hó, nap), az ellátott munka-, illetve feladatkörét, valamint személyes adatait és rövid úton történő elérhetőségeit (telefonszám, e-mail cím), bérigényét,
- a képesítési feltételek szerinti végzettség meglétét tanúsító oklevél, valamint tanúsítvány az Áht. 70. § (5) bekezdése szerinti nyilvántartásba vételről,
- igazolás a hatósági erkölcsi bizonyítvány igényléséről,
- magyar állampolgárság igazolása – személyi igazolvány másolat csatolása (szig. szám nélkül).
A jelentkezőnek a feltételeknek már a jelentkezés benyújtásakor meg kell felelnie azzal a kivétellel, hogy a képesítési feltételeknél feltüntetett ügyviteli vizsga megszerzésére a munkáltató 2 év halasztást ad.
A Fővárosi Törvényszékkel igazságügyi alkalmazotti jogviszony létesítése érdekében a jelentkezést benyújtó személy személyes adatainak kezeléséről szóló Adatkezelési tájékoztató a Fővárosi Törvényszék honlapján a érhető el. Az álláshirdetésre történő jelentkezéssel az Érintett hozzájárul ahhoz, hogy az Adatkezelési tájékoztatóban szereplő adatkörben és feltételekkel a személyes adatait a Fővárosi Törvényszék kezelje.