LIGHTWARE Zrt.
1071 Budapest, Peterdy utca
Br. 700e – 800e Ft havibér
Céginformáció
Cégünk egy audiovizuális termékeket fejlesztő és gyártó, 100%-ban magyar tulajdonú vállalat, amely globális szinten szolgálja ki a professzionális AV közönséget. Több, mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk és termékeinket világszerte használják meeting roomok-tól kezdve, az oktatáson át a koncertek és látványshowk technikai megvalósításáig. A portfóliónkban megtalálható termékeink a legmagasabb színvonalú technológiát képviselik, elkötelezett hívei vagyunk a minőségnek és a megbízhatóságnak. Számos neves ügyfelünk között megtalálható például a Google, Facebook, Apple és Microsoft.
Amiben számítunk Rád:
- örömmel lennél a tagja egy olyan világszínvonalú videotechnikai termékeket fejlesztő és gyártó cég profi szolgáltatásra törekvő, vidám és egymást mindenben támogató HR csapatának, ahonnan a készülékek globális high tech cégek irodaházaiba, különleges vezérlőtermekbe, vagy a legmenőbb rocksztárok megakoncertjeire kerülnek;
- szívesen foglalkozol a kollégáid bérszámfejtési, TB ügyintézési és munkaügyi kérdéseivel, segítesz nekik eligazodni az SZJA törvény rejtelmeiben, valamint a TB ellátások és juttatások útvesztőjében;
- haladó szinten ismered a NEXON programot és örömmel segítenéd a kollégáidat is a munkaidő nyilvántartó, cafeteria, távollétigénylő modulok használatában;
- fontos Neked, hogy alaposan ismerd a vonatkozó jogszabályokat és naprakész légy a várható módosításokkal kapcsolatban is;
- precízen végzed el az adó- és járulékbevallásokat és havi egyéb adatszolgáltatásokat a juttatásokkal, dolgozói létszámmal és HR tevékenységgel kapcsolatosan;
- szívesen és alaposan végzed el a munkavállalókhoz és juttatásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatokat
- rugalmas vagy, nyitott és segítőkész.
Ehhez mindenképp szükséges, hogy legyen:
- bér- és TB ügyintézői végzettséged;
- minimum 5 év releváns bérszámfejtési tapasztalatod;
- munkaügyi tapasztalatod;
- gyakorlatod az alap munkaszerződési dokumentációk elkészítésében és kezelésében;
- Nexon program használatában tapasztalatod (Bér és Cafeteria modul, Nexontime);
- excel magabiztos ismereted;
- rutinod az önálló munkavégzésben és jól, hatékonyan tudd beosztani a saját idődet.
Előnyt jelent, ha:
- ha érdekel a HR más területe is;
- angol nyelven legalább középszinten kommunikálsz;
- szívesen segítesz HR rendezvények szervezésében.
Amit kínálunk számodra:
- betanulás után heti 2 nap home office lehetőséget;
- részese lehetsz egy magyar cég sikerének a világpiacon;
- dinamikusan fejlődő és stabil hátteret;
- jó hangulatú, fiatalos légkört;
- AYCM tagságodhoz adunk 8000 Ft támogatást;
- emberközpontú szemléletet;
- meghallgatjuk az ötleteidet;
- belvárosi, jól megközelíthető irodát;
- magas színvonalú csapatépítő tréningeket és egyéb közösségépítő programokat.
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
- Masszázs