Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Beszerzési és logisztikai ügyintéző

FURLAB Kft.

1230 Wien, Richard-Strauss-Straße 6.

Br.2 200 Euro havibér

Feladatok

Megrendelések feldolgozása és folyamatos kapcsolattartás nemzetközi beszállítóinkkal.
Szállítási határidők nyomon követése és reklamációk feldolgozása.
Megrendelések feldolgozása az árukezelő rendszerünkben.
Termék- és beszállítói törzsadatok karbantartása.
Vevői igények koordinálása a szállítási lehetőségekkel.
Szállítmányozók szervezése, árajánlatok bekérése, raktári operáció kezelése, szállítási és átvételi időpontok szervezése.
A fuvarokmányok feldolgozása és vámkezelés.
Belső koordináció.
Vevői megkeresések megválaszolása telefonon és e-mailben.
Eseti ügyfélfogadás és tanácsadás bemutatótermünkben.

Elvárások

Szakmai végzettség és/vagy megfelelő szakmai tapasztalat hasonló pozícióban.
Szervezői tehetség és strukturált munkavégzés.
Jó kommunikációs és problémamegoldó készség.
Magabiztos megjelenés és stressztűrés.
Magabiztos MS Office (Excel magasfokú ismerete) kezelés.
CRM, tartalomkezelő és árukezelő rendszerekkel kapcsolatos tapasztalat előny, de nem követelmény.
Kimagasló szintű német és angol nyelvtudás írásban és szóban (pl. kommunikáció ügyfelekkel és partnerekkel világszerte).
Érdeklődés a bútortervezés és a lakberendezés iránt.

Előnyt jelent

Proaktív, rugalmas személy, aki igényes a munkájára és megbízhatóan, precízen el is végzi.
Egyszerre több projektet, megrendelést, problémát is képes kezelni.
Jól be tudja osztani az idejét és feladatait.

Amit kínálunk

Érdekes és változatos kihívást egy stabil, növekvő, nemzetközileg aktív vállalatnál.
Támogató hozzáállást pályaváltó munkavállalók számára.
Kellemes, kötetlen munkahelyi légkört.
Tömegközlekedéssel és saját dolgozói parkolóval könnyen megközelíthető munkahelyet.

A meghirdetett beszerzési és logisztikai ügyintéző (m/f/d) pozícióra teljes munkaidőben történő foglalkoztatás esetén minimum havi bruttó 2200 eurós alapbér vonatkozik, a képzettségtől és tapasztalattól függően, akár személyre szabott fizetési ajánlattal.

Munkahelyi extrák

  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Dublino csoport Közép-európa egyik meghatározó vendéglátóipari és szálloda bútor kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoportja. Dublino márkanév alatt hat országban értékesíti, jelentős részben egyedi fejlesztésű termékeit. Vevői között a célpiac valamennyi meghatározó szereplője megtalálható: a gasztro trend jelentős éttermeitől, a népszerű szórakozóhelyeken át, a magas presztízsű hotelláncokig. Mind az öt képviseletünk saját bemutatóteremmel rendelkezik. Jelenleg a bécsi bemutatótermünkbe keressük az új csapattagunkat.

Jelentkezés módja

Amennyiben a lehetőség felkeltette érdeklődését, várjuk tájékoztató jellegű dokumentumait (önéletrajz és motivációs levél).

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Az álláskeresés folyamata szinte mindenkinél két alapvető dokumentummal kezdődik: az önéletrajzzal (CV) és a motivációs levéllel. Sokan úgy gondolják, hogy elég csak egy jól összerakott önéletrajz, a motivációs levél pedig csupán formalitás. Azonban a HR-esek és...

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Magyarországon sajnos még mindig nem jellemző, hogy a munkáltatók nyíltan megadják a fizetési sávot az álláshirdetésekben. Ez pedig mind a munkavállalók, mind a munkaadók szempontjából feszültségeket szül. Vannak azonban iparágak, ahol már elengedhetetlenné vált a...