Hays Hungary
Budapest , Academia utca 6
60% irodai munkavégzés, 40% távmunka
500k – 700k HUF alkalmazotti havi bruttó
Elvárások
- Angol (B2)
A mi követelményeink
Elvárások
- Felsőfokú végzettség vagy folyamatban lévő egyetemi tanulmányok
- 0–3 év szakmai tapasztalat (pályakezdőknek ideális!)
- Magabiztos angol nyelvtudás
- Jó kommunikációs készség és ügyfélorientált hozzáállás
- Precizitás, időgazdálkodási képesség
- Önálló munkavégzés és feladatpriorizálás
Előnyt jelent:
- SAP vagy PeopleSoft ismeret
- Multinacionális környezetben vagy SSC-ben szerzett tapasztalat
- ServiceNow, SharePoint vagy eMDV ismeret
Pozíció / projekt rövid leírása
Partnerünk, egy nemzetközi vállalat budapesti irodájába keresünk motivált munkatársat beszerzési csapatukba. Ha szeretnéd elindítani a karriered egy dinamikus, nemzetközi környezetben, és érdekel a beszerzés, szállítói kapcsolattartás és adminisztráció, ez a lehetőség neked szól!
Pályakezdők és friss diplomások jelentkezését is várjuk!
Napi feladatok
- Beszerzési igények létrehozása IT projektek költségtervezéséhez
- Szállítói számlák kezelése (megrendelési szám ellenőrzése, dokumentumok továbbítása)
- Megrendelések nyomon követése
- Készletnyilvántartás karbantartása
- Beszállítói törzsadat-kezelési kérelmek benyújtása, adatok egyeztetése
- Kapcsolattartás helyi beszállítókkal, elsődleges kontakt szerep
- Problémamegoldás támogatása és folyamatfejlesztési kezdeményezésekben való részvétel
mutass kevesebbet
Specifikációk
- Azonnali kezdés
- Távmunka heti 2 nap
Irodán belüli juttatások
- Ingyenes kávé
- Kerékpártároló
- Ingyenes snack
- Modern iroda
Extrák
- Képzési költségvetés
- Magánegészségügyi ellátás







