Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Customer Success Manager

Work Force

Budapest, Népfürdő utca

10 421 – 15 631 PLN gross per month (employment)

Must have

  • Project management
  • Key Account Managment
  • Customer Success Manager

Nice to have

  • English

Requirements description

Original text. Show translation

  • Egyetemi végzettség
  • IT projektekben való részvétel
  • Nagyvállalati IT tapasztalat

Nyelvtudás:

  • Kommunikáció képes angol nyelvtudás

Készségek és képességek:

  • Jogosítvány
  • Sales force alalpú szoftver használat előny
  • MS office rendszer használata

Offer description

Original text. Show translation

Légy Te az, aki új szintre emeli ügyfélkapcsolatainkat!

Szeretnél egy dinamikus, innovatív csapat tagja lenni, ahol minden nap új kihívások és lehetőségek várnak rád? Partnerünk egy Customer Success Managert keres, aki kiváló kommunikációs képességeivel és ügyfélközpontú hozzáállásával támogatja üzleti növekedésünket.

Miért érdemes csatlakozni hozzánk?

Partnerünk 2010-ben alakult, és azóta is töretlenül fejlődik. Fő profiluk a szoftverfejlesztés, tesztelés és üzemeltetés. Két modern irodájuk van, Budapesten és Debrecenben, így a munkavégzés során rugalmasságot és mobilitást biztosítanak.

Budapesti csapatuk, ahol az új Key Account Manager dolgozni fog, egy dinamikus, összetartó közösség, amely támogatja a személyes és szakmai fejlődést. Hisznek abban, hogy „ha csináljuk, csináljuk jól”, és folyamatosan a megoldásokat keressnek. Csapat nyitott és együttműködő.

Your responsibilities

Original text. Show translation

  1. Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel, hogy megértse azok igényeit, céljait és esetleges kihívásait
  2. Az ügyfelek elégedettségének mérése és az elégedetlenség kezelésére irányuló lépések megtétele
  3. Megbeszélések, esetleg workshopok szervezése az ügyfelek számára, hogy mélyebb ismereteket szerezzenek a szolgáltatásról
  4. Az ügyfél elégedetlenségére vagy nehézségeire utaló jelek időben történő felismerése, és ezek megoldása
  5. Együttműködés a technikai csapatokkal az ügyfél által feltárt problémák megoldására
  6. Felkészíteni az ügyfeleket a szerződésmegújításra, illetve az esetleges bővítési lehetőségek feltárása
  7. Az ügyfél igényei alapján új szolgáltatások ajánlása
  8. Értékesítési lehetőségek azonosítása úgy, hogy az az ügyfél érdekeit szolgálja
  9. Az ügyfél adatok figyelemmel kísérése, és ezek alapján az ügyfél sikerének támogatása
  10. Az adatok visszacsatolása a belső csapatok számára a szolgáltatás fejlesztéséhez
  11. Az ügyfelek egyedi igényeinek és üzleti céljainak megértése
  12. Személyre szabott megoldások kidolgozása, amelyek elősegítik az ügyfél üzleti sikerét
  13. Együttműködés az értékesítési, marketing, termékfejlesztési és ügyféltámogatási csapatokkal annak érdekében, hogy az ügyfelek teljes körű támogatást kapjanak

show less

Job details

  • Recruitment language: Hungarian
  • Start ASAP
  • Permanent contract
  • Remote days: flexible in a week
  • Flexible hours

Perks in the office

  • Free coffee
  • Bike parking
  • Mobile phone
  • Free parking
  • In-house trainings
  • Modern office

Benefits

  • Bónusz

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Autószerelő

K.P.K. Szerviz Kft. Győr Nettó 480e - 580e Ft havibér + Bónusz, Prémium Feladatok Azonnali kezdéssel, önállóan dolgozni tudó autószerelő szakembert keresünk Győr-Ménfőcsanakon található márkafüggetlen szervizbe. Elvárások - Középfokú szakirányú képesítés,- Minimum 1-2...

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

A mesterséges intelligencia (AI) rohamos fejlődése alapjaiban változtatja meg a munkaerő-felvétel hagyományos módszereit. Az AI-alapú állásinterjúk egyre népszerűbbé válnak, mivel hatékonyabbá és objektívebbé teszik a toborzási folyamatot. Ebben a cikkben áttekintjük,...

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Az álláskeresés folyamata szinte mindenkinél két alapvető dokumentummal kezdődik: az önéletrajzzal (CV) és a motivációs levéllel. Sokan úgy gondolják, hogy elég csak egy jól összerakott önéletrajz, a motivációs levél pedig csupán formalitás. Azonban a HR-esek és...