Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

CUSTOMER SUCCESS REPRESENTATIVE (Ügyfélszolgálati Munkatárs)

Levante Consulting LLC

Távmunka

503.8k HUF vállalkozói havonta+ÁFA + Éves Bónusz: +40%

Elvárások

  • C
  • R
  • Magyar (Anyanyelvi)

A mi követelményeink

  • Szenvedélyesen segít másoknak: Természetes számodra a problémamegoldás és hogy az ügyfeleket céljaik elérésében támogasd.
  • Kiváló kommunikátor: Kimagasló írásbeli (e-mail, chat) és szóbeli (hívások) kommunikációs készségekkel rendelkezel.
  • Részletekre figyelő: Nem kerülheti el semmi a figyelmed.
  • Alkalmazkodó: Gyors tempójú környezetben is jól teljesítesz, és gyorsan tanulsz új rendszereket és technológiákat.

Pozíció / projekt rövid leírása

Csapat: Ügyféltámogatás
Helyszín: Távoli (Home Office)
Típus: Teljes munkaidő

Fizetés: Havi 1.500 USD (500.000 Ft) alapbér + jutalékok 

Munkakör összefoglalója

Csatlakozz a Levante Consulting csapatához ügyfélszolgálati munkatársként (Customer Success Representative)! 

Nálunk a támogatás nem pusztán kérdések megválaszolását jelenti: célunk, hogy ügyfeleink az oktatási útjuk minden lépésénél sikerrel járjanak. Olyan kollégát keresünk, aki osztja szenvedélyünket a kiemelkedő támogatás és szolgáltatás iránt. 

Ha gyors tempójú környezetben érzed jól magad, problémákat szeretsz megoldani és másoknak segíteni, remekül illeszkedhetsz a csapatba.

A szereped – Ügyfélszolgálati munkatárs (Customer Success Representative)

Te leszel az ügyfeleink első számú kapcsolattartója, és minden interakciót gördülékeny, kellemes élménnyé alakítasz. 

Küldetésed, hogy aktív bevonással – e-mailekben és chaten – végigkísérd a diákokat a sikerig, és hatékonyan használd az eszközeinket. 

Kulcsszerepben leszel: újító megoldásokat dolgozol ki az ügyfél-elégedettség növelésére, finomítod a támogatási folyamatokat, és folyamatosan javítod a termékeink ügyféloldali elemeit.

Gyors és hatékony szolgáltatást nyújtasz, kezeled a megkereséseket, megoldod a problémákat, és gondoskodsz róla, hogy minden ügyfélkapcsolat valódi értéket adjon. 

A szerep proaktív, tanulékony, rendszereket fejleszteni és kreatív javításokat keresni szerető embert kíván.

Miért érdemes csatlakoznod?

  • Légy valami nagyobbnak a része: Csatlakozz egy csapathoz, amely gyakorlati, való életbeli készségekkel forradalmasítja az oktatást Magyarországon.
  • Növekedés és tanulás: Befektetünk a szakmai fejlődésedbe folyamatos képzéssel és előrelépési lehetőségekkel.
  • Dinamikus csapat: Szenvedélyes, tehetséges, a kiválóság és az innováció mellett elkötelezett csapattal dolgozhatsz.

Fő felelősségi körök

Ügyfél-elégedettség növelése
Az első kapcsolattartó pontként felismered az élményjavítási lehetőségeket: karcsúsított támogatási folyamatok bevezetése, ügyfélszolgálati eszközök és platformok magabiztos használata.

Adatvezérelt támogatás
Stratégiákat dolgozol ki és valósítasz meg a kapcsolati metrikák követésére; az adatokból kiindulva javítasz és személyre szabott támogatást nyújtasz.

Precíz segítségnyújtás
Minden ügyfélinterakcióban pontosan és hatékonyan kommunikálsz, hogy zökkenőmentes, elégedettséget hozó élményt teremts.

Csapatmunka
Szorosan együttműködsz a csapattagokkal a vezetők irányítása mellett, összehangolva az erőfeszítéseket a közös produktivitás és elégedettség maximalizálásáért.

Mentorált kiválóság
Személyre szabott coaching üléseken veszel részt tapasztalt szakértők vezetésével, fejlesztve ügyféltámogatási készségeidet és szakmai fejlődésedet.

Ideális jelölt

  • Szenvedélyesen segít másoknak: Természetes számodra a problémamegoldás és hogy az ügyfeleket céljaik elérésében támogasd.
  • Kiváló kommunikátor: Kimagasló írásbeli (e-mail, chat) és szóbeli (hívások) kommunikációs készségekkel rendelkezel.
  • Részletekre figyelő: Nem kerülheti el semmi a figyelmed.
  • Alkalmazkodó: Gyors tempójú környezetben is jól teljesítesz, és gyorsan tanulsz új rendszereket és technológiákat.

Ne jelentkezz, ha…

  • „9-től 5-ig” munkát szeretnél. Ez a szerep NEM könnyű, teljes odaadást igényel. Olyasvalakit keresünk, aki hajlandó megtenni azt a pluszt, amit mások nem.
  • Ragaszkodsz a saját ötleteidhez, vagy nem tudsz építő kritikát elfogadni.
  • Nem bírod a stresszt és a nyomást.

Napi feladatok

  1. Te leszel az ügyfeleink első számú kapcsolattartója, és minden interakciót gördülékeny, kellemes élménnyé alakítasz. 
  2. Küldetésed, hogy aktív bevonással – e-mailekben és chaten – végigkísérd a diákokat a sikerig, és hatékonyan használd az eszközeinket. 
  3. Kulcsszerepben leszel: újító megoldásokat dolgozol ki az ügyfél-elégedettség növelésére, finomítod a támogatási folyamatokat, és folyamatosan javítod a termékeink ügyféloldali elemeit.
  4. Gyors és hatékony szolgáltatást nyújtasz, kezeled a megkereséseket, megoldod a problémákat, és gondoskodsz róla, hogy minden ügyfélkapcsolat valódi értéket adjon. 
  5. A szerep proaktív, tanulékony, rendszereket fejleszteni és kreatív javításokat keresni szerető embert kíván.

Specifikációk

  • Online állásinterjú
  • Toborzás nyelvei: magyar
  • Azonnali kezdés
  • Távmunka

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Minőségirányítási munkatárs

PR1MER Kft. 1211 Budapest, Duna-lejáró utca 11. Nettó 350e - 450e Ft havibér Feladatok HACCP és élelmiszerbiztonsági rendszerek felügyelete, működtetése, továbbfejlesztése termékdokumentációk készítése és frissítése (angolul is) kapcsolattartás a cégvezetéssel,...

Szerviztechnikus – logisztika és karbantartás

Monera Magyarország Kft. 1239 Budapest, Ócsai út Nettó 380e Ft havibér + Jutalék Feladatok Csomagautomaták helyszínre szállítása, helyszíni összeszerelése az ország bármely területén, Bankkártya terminálok és automaták, helyszíni karbantartása,  szervizelése, valamint...