Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Czech speaking service desk agent

Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Fox HR Consulting Kft.

Budapest

630k – 690k HUF alkalmazotti havi bruttó

Elvárások

  • Communication skills
  • Angol (B2)
  • Cseh (B2)

A mi követelményeink

Ideal candidate:

  • Confident communication in Czech
  • Upper-intermediate English language skills
  • Excellent soft skills and a customer-focused mindset
  • Being interested in IT and technical gadgets and simply enjoying surfing the Internet
  • Looking for an international working environment

Pozíció / projekt rövid leírása

Czech Speaking Service Desk Agent

Are you someone who knows their way around a computer? Are you fluent in Czech? Do you have a good command of English? Do you enjoy helping people around you? If your answer is yes, please read on! Your employer is one of the world’s leading IT professional services companies, transforming clients’ business, operating, and technology models for the digital era. Due to the continuous expansion of their teams, the company offers an exciting new position as Czech Speaking Service Desk Agent.

What the company offers:

  • Competitive salary and cafeteria package
  • Full-scope training courses from your first day
  • Language course reimbursement
  • Internal career path
  • Free gym pass and employee events
  • Home office option three times a week

Location:

  • Budapest XI. District

If you are interested send your English CV to info@foxhr.hu

Napi feladatok

  1. Use your Czech language knowledge to talk to customers via email, chat and telephone while providing comprehensive guidance and information on IT-related issues
  2. Ensuring that all customer contact with the Service Desk is precisely recorded throughout the lifecycle of tickets
  3. Ensuring that tickets are managed and prioritized in an orderly manner
  4. Having a proactive approach to service improvement
  5. Provide quality information
  6. Delegation of problems that cannot be resolved on the first level to the more competent Level 2 teams

Specifikációk

  • Online állásinterjú
  • Toborzás nyelvei: magyar&angol
  • Azonnali kezdés
  • Határozatlan idejű szerződés
  • Távmunka heti 3 nap

Irodán belüli juttatások

  • Modern iroda
  • Belső képzések

Extrák

  • Magánegészségügyi ellátás
  • Nemzetközi projektek
  • Cafeteria
  • Language courses
  • Free Gym membership
  • Company events
  • Friendly atmosphere

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Készlet- és eszköznyilvántartó, beszerzési vezető

Culligan Hungary Kft. 1097 Budapest, Illatos út 13. Br.800e - 1,0M Ft havibér + Bónusz Feladatok Beszerzési területen: tenderek készítése, ajánlatkérések, napi direkt- és indirekt beszerzési feladatok irányítása, szükség esetén ellátása, kapcsolattartás...

Technical Lead (Fullstack)

Recner Consulting Kft. Budapest20% irodai munkavégzés, 80% távmunka 1.6M – 2M HUF alkalmazotti havi bruttó Elvárások Java React Angular Spring Docker Magyar Előnyt jelentő készségek Angol A mi követelményeink Elvárásaink: Legalább 4 év Fullstack fejlesztői tapasztalat...

Medior Data Engineer

Recruby Hungary Kft. Hibrid • 1139 Budapest, Váci út 99. FBr.1,5M - 1,8M Ft havibér Feladatok A vállalat új adatplatformjának tervezése és megvalósítása A vállalat domainmodelljének megértése és optimalizálása Nagy teljesítményű és skálázható analitikai...