Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Czech speaking service desk agent

Fox HR Consulting Kft.

Budapest

630k – 690k HUF alkalmazotti havi bruttó

Elvárások

  • Communication skills
  • Angol (B2)
  • Cseh (B2)

A mi követelményeink

Ideal candidate:

  • Confident communication in Czech
  • Upper-intermediate English language skills
  • Excellent soft skills and a customer-focused mindset
  • Being interested in IT and technical gadgets and simply enjoying surfing the Internet
  • Looking for an international working environment

Pozíció / projekt rövid leírása

Czech Speaking Service Desk Agent

Are you someone who knows their way around a computer? Are you fluent in Czech? Do you have a good command of English? Do you enjoy helping people around you? If your answer is yes, please read on! Your employer is one of the world’s leading IT professional services companies, transforming clients’ business, operating, and technology models for the digital era. Due to the continuous expansion of their teams, the company offers an exciting new position as Czech Speaking Service Desk Agent.

What the company offers:

  • Competitive salary and cafeteria package
  • Full-scope training courses from your first day
  • Language course reimbursement
  • Internal career path
  • Free gym pass and employee events
  • Home office option three times a week

Location:

  • Budapest XI. District

If you are interested send your English CV to info@foxhr.hu

Napi feladatok

  1. Use your Czech language knowledge to talk to customers via email, chat and telephone while providing comprehensive guidance and information on IT-related issues
  2. Ensuring that all customer contact with the Service Desk is precisely recorded throughout the lifecycle of tickets
  3. Ensuring that tickets are managed and prioritized in an orderly manner
  4. Having a proactive approach to service improvement
  5. Provide quality information
  6. Delegation of problems that cannot be resolved on the first level to the more competent Level 2 teams

Specifikációk

  • Online állásinterjú
  • Toborzás nyelvei: magyar&angol
  • Azonnali kezdés
  • Határozatlan idejű szerződés
  • Távmunka heti 3 nap

Irodán belüli juttatások

  • Modern iroda
  • Belső képzések

Extrák

  • Magánegészségügyi ellátás
  • Nemzetközi projektek
  • Cafeteria
  • Language courses
  • Free Gym membership
  • Company events
  • Friendly atmosphere

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

A mesterséges intelligencia (AI) rohamos fejlődése alapjaiban változtatja meg a munkaerő-felvétel hagyományos módszereit. Az AI-alapú állásinterjúk egyre népszerűbbé válnak, mivel hatékonyabbá és objektívebbé teszik a toborzási folyamatot. Ebben a cikkben áttekintjük,...

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Az álláskeresés folyamata szinte mindenkinél két alapvető dokumentummal kezdődik: az önéletrajzzal (CV) és a motivációs levéllel. Sokan úgy gondolják, hogy elég csak egy jól összerakott önéletrajz, a motivációs levél pedig csupán formalitás. Azonban a HR-esek és...

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Magyarországon sajnos még mindig nem jellemző, hogy a munkáltatók nyíltan megadják a fizetési sávot az álláshirdetésekben. Ez pedig mind a munkavállalók, mind a munkaadók szempontjából feszültségeket szül. Vannak azonban iparágak, ahol már elengedhetetlenné vált a...