RCSKFT
Pest vármegye
2 500 Ft/óra
Személyszállító cégünkhöz keresnénk egy rátermett hölgyet/ urat.
Aki idővel önnálóan is tudná vezetni a cégnek az irodai feladatait.
Kezdetben az e-mailes árajánlatokban (Árkalkulációk Ft/km- belföldi és nemzetközi útdíj kalkulációk ,nemzetközi adózás stb ) valamint a sokasodó adminisztrációban ( szerződések intézése,iratok ,menetlevelek scannelése küldése,válogatása stb ) lenne szükség rá .Későbiekben ha az előző már zökkenőmentesen tud működni akkor a számlázásban is tudna nekünk segíteni ! Jelen pillanatban családi vállalkozásként működünk 5-6 sofőrel együtt.
Az aszisztensi munka otthonról végezhető , kb 5-6 napos betanítási munka nap után. Kezdetben 4 órás részmunkaidőben van lehetőség dolgozni.
Későbbiekben van rá lehetőség a bővitésre.
A munkaidő kötetlen ,de lehetőség szerint az aznapi feladatokat fontosság fügvényében el kell végezni .
Követelmények: Számitogépes Word/ Excel ismeretek, alapszintü Angol nyelvtudás,Viber,Whats Up használat.
Előny : Turisztikai / Személyszállítási tapasztalat
Angol nyelvtudás, Budakalász környéki lakhely
Elvárások: megbízhatóság,precizitás ,rugalmasság
Fizetés : kezdő nettó 2500 Ft/ Óra + bejelentés.
Évenkénti béremelés ,decemberi bérpótlék !