Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

E-kereskedelmi marketinges kampánymenedzser

Webshop Logisztika Kft.

Hibrid • Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont – Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097

Nettó 750e – 900e Ft havibér

Feladatok

E-kereskedelmi marketinges kampánymenedzsert keresünk – alkoss kampányokat 20+ országra!

Szenvedélyed a marketing és szívesen dolgozol nemzetközi projekten? Tudod, hogyan kell egy kampányt az alapoktól megálmodni, és aztán kézben tartani a megvalósítást is? Akkor nálunk a helyed!

Rólunk:

Egy dinamikusan növekvő, 20+ európai országban jelen lévő e-kereskedelmi vállalat vagyunk. Több szexshop márkát működtetünk, amelyek piacvezetők a saját régiójukban. Most egy olyan kampánymenedzsert keresünk, aki kreatív, rendszerben gondolkodik, és nem riad meg a sokszínű feladatoktól.

A te szereped lesz:

  •  Kampánystratégia kidolgozása: beszerzési és piaci információk alapján megtervezed, milyen kampányt indítsunk – mit, kinek, hogyan kommunikáljunk.
  •  Kampányszövegek megírása: főként landing oldalakhoz, hírlevelekhez, blogbejegyzésekhez – a szövegírásban ChatGPT is a partnered lesz.
  •  Nemzetközi lokalizálás: a kampányokat ChatGPT segítségével lefordítod 20+ ország nyelvére, majd ezek feltöltése és menedzselése is a te kezedben lesz.
  •  Szoros együttműködés a grafikussal: te alakítod ki a kreatív koncepciót, ő pedig életre kelti – közösen figyeltek arra, hogy minden megfeleljen a márkák arculati kézikönyvének.
  •  Együttműködés a site managerekkel: segíted a munkájukat, koordinálod a kampányok bevezetését, ellenőrzöd a megjelenéseket.
  •  Kapcsolódó blogcikkek készítése: a kampányokhoz illeszkedő, SEO-barát blogbejegyzések írása.

Elvárások

  • Legalább 2-3 év tapasztalat marketingkampányok tervezésében és menedzselésében (ideális esetben e-kereskedelmi környezetben)
  • Magabiztos szövegírási készség magyarul (angol nyelvtudás is fontos)
  • Kreativitás, de emellett struktúrált gondolkodás
  • Alapvető design- és UX-érzék (nem neked kell megrajzolni, de tudd, mitől működik egy kampány)
  • Nyitottság mesterséges intelligencia (ChatGPT) marketingcélú használatára
  • Precizitás, önállóság, határidőtartás

Amit kínálunk

  • Inspiráló, nemzetközi projektek
  • Rugalmas munkavégzés (home office lehetőséggel)
  • Egy lendületes, támogató csapat
  • Kreatív szabadság és sokféle kihívás
  • Versenyképes fizetés

Ha szeretsz ötletelni, rendszerezni és megvalósítani, és nem ijedsz meg attól, hogy egy kampány 20+ országba szól – akkor jelentkezz!

Munkahelyi extrák

  •  Céges rendezvények

Céginformáció

Egy dinamikusan növekvő, 20+ európai országban jelen lévő e-kereskedelmi vállalat vagyunk. Több szexshop márkát működtetünk, amelyek piacvezetők a saját régiójukban.

Munkavállalóként miért válassz minket?

  • 100% magyar tulajdonú cég vagyunk.
  • 100% bejelentett fizetést biztosítunk.
  • Piacvezetők vagyunk az erotikus termékek szegmensében évi 250.000 db rendeléssel.
  • Megbízható és köztehermentes adózók vagyunk.
  • Kollegáink nagy része, több mint 4 éve a csapatunk tagja.
  • Tudásbázis: nagy hangsúlyt fektettünk a fejlődésre és legújabb technológiákra.
  • Belső oktatást, fejlődési és feljebb lépési lehetőséget biztosítunk.

Jelentkezés módja

Pályázatodat (fényképes, magyar nyelvű önéletrajz – fizetésigény megjelölésével) az alábbi „Jelentkezem” gombra kattintva, a tárgy mezőben „Kampánymenedzser”-ként megjelölve várjuk.

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Az álláskeresés folyamata szinte mindenkinél két alapvető dokumentummal kezdődik: az önéletrajzzal (CV) és a motivációs levéllel. Sokan úgy gondolják, hogy elég csak egy jól összerakott önéletrajz, a motivációs levél pedig csupán formalitás. Azonban a HR-esek és...

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Magyarországon sajnos még mindig nem jellemző, hogy a munkáltatók nyíltan megadják a fizetési sávot az álláshirdetésekben. Ez pedig mind a munkavállalók, mind a munkaadók szempontjából feszültségeket szül. Vannak azonban iparágak, ahol már elengedhetetlenné vált a...