Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Employee Central Solution Designer – Process Automation Lead

Deutsche Telekom TSI Hungary Kft.

Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged
20% irodai munkavégzés, 80% távmunka

1M – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó

Elvárások

  • Employee Central implementations
  • global templates
  • Employee Central
  • Project Management
  • Vendor Management
  • Angol

Előnyt jelentő készségek

  • Német

A mi követelményeink

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

Experience:

  • You have lead Employee Central implementations on large scale (5k+ users) in international multi-country approaches
  • You have designed global templates for data and process

Skills:

  • Employee Central
  • Open Text (optional)
  • English (mandatory), German (optional)
  • Project Management
  • Vendor Management

Pozíció / projekt rövid leírása

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

The largest ICT employer in Hungary, Deutsche Telekom IT Solutions (formerly IT-Services Hungary, ITSH) is a subsidiary of the Deutsche Telekom Group. Established in 2006, the company provides a wide portfolio of IT and telecommunications services with more than 5000 employees. ITSH was awarded with the Best in Educational Cooperation prize by HIPA in 2019, acknowledged as one of the most attractive workplaces by PwC Hungary’s independent survey in 2021 and rewarded with the title of the Most Ethical Multinational Company in 2019. The company continuously develops its four sites in Budapest, Debrecen, Pécs and Szeged and is looking for skilled IT professionals to join its team.

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

Napi feladatok

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

  1. You drive the transformation of our HR processes towards end-to-end digitalization with leading people experience in Employee Central
  2. Lead the functional implementation team in HR HQ
  3. Identify automation opportunities: Analyze HR processes to find repetitive, manual tasks to automate.
  4. Design workflows & rules: business rules, approval chains, and automated notifications in EC.
  5. Concept integrations: Automate data flows between EC and payroll, time, benefits, or finance systems.
  6. Test & validate: Run scenarios to ensure automations work correctly across different use cases.
  7. Monitor & support: Set up dashboards, resolve automation issues, and train HR admins for ongoing use.

mutass kevesebbet

Specifikációk

  • Azonnali kezdés
  • Távmunka heti 4 nap

Biztosított eszközök

  • Számítógép: Notebook
  • Monitorok: kettő

Irodán belüli juttatások

  • Ingyenes kávé
  • Menza
  • Kerékpártároló
  • Szórakozási zóna
  • Zuhanyzó
  • Ingyenes parkolás
  • Belső képzések
  • Belső hack napok
  • Modern iroda
  • Nincs dress code

Extrák

  • Sportcsomag
  • Magánegészségügyi ellátás
  • Nemzetközi projektek
  • Képzési költségvetés
  • Mobiltelefon


JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Minőségirányítási munkatárs

PR1MER Kft. 1211 Budapest, Duna-lejáró utca 11. Nettó 350e - 450e Ft havibér Feladatok HACCP és élelmiszerbiztonsági rendszerek felügyelete, működtetése, továbbfejlesztése termékdokumentációk készítése és frissítése (angolul is) kapcsolattartás a cégvezetéssel,...

Szerviztechnikus – logisztika és karbantartás

Monera Magyarország Kft. 1239 Budapest, Ócsai út Nettó 380e Ft havibér + Jutalék Feladatok Csomagautomaták helyszínre szállítása, helyszíni összeszerelése az ország bármely területén, Bankkártya terminálok és automaták, helyszíni karbantartása,  szervizelése, valamint...