Hays Hungary Kft.
Budapest, Academia utca 6.
400k – 800k HUFalkalmazotti havi bruttó
Előnyt jelentő készségek
- Communication skills
- Problem-solving
- Customer relationship management
A mi követelményeink
Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése
Fluency in Finnish and intermediate English knowledge
Customer service experience is an advantage
Customer-centered mindset and excellent communication skills
Pozíció / projekt rövid leírása
Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése
Our dynamic and growing partner company is looking for candidates for Finnish-speaking Customer Service Representative position with hybrid working in Budapest. They are launching a new project and building up a brand new team for which you might be the perfect candidate!
Napi feladatok
Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése
- Be in contact with vendors and customers via chat and email
- Solve the incoming questions and requests of customers
- Cooperate with customers, vendors and internal teams
- Contribute to maintain and increase the customer satisfaction level
Specifikációk
- Azonnali kezdés
- Távmunka heti 2 nap
A toborzási folyamat lépései
- If you’re interested in the position above and have the required skills and background, please apply below by attaching your English CV and we will contact you as soon as possible!
Metodológia
- Team size11-15
Irodán belüli juttatások
- Ingyenes kávé
- Kerékpártároló
- Belső képzések
- Modern iroda
- Mobiltelefon
- Ingyenes parkolás
Extrák
- Képzési költségvetés
- Magánegészségügyi ellátás
- Ebéd kártya
- Nemzetközi projektek