Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Finnish speaking Customer Service Representative

Hays Hungary Kft.

Budapest, Academia utca 6.

400k – 800k HUFalkalmazotti havi bruttó

Előnyt jelentő készségek

  • Communication skills
  • Problem-solving
  • Customer relationship management

A mi követelményeink

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

Fluency in Finnish and intermediate English knowledge

Customer service experience is an advantage

Customer-centered mindset and excellent communication skills

Pozíció / projekt rövid leírása

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

Our dynamic and growing partner company is looking for candidates for Finnish-speaking Customer Service Representative position with hybrid working in Budapest. They are launching a new project and building up a brand new team for which you might be the perfect candidate!

Napi feladatok

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

  1. Be in contact with vendors and customers via chat and email
  2. Solve the incoming questions and requests of customers
  3. Cooperate with customers, vendors and internal teams
  4. Contribute to maintain and increase the customer satisfaction level

Specifikációk

  • Azonnali kezdés
  • Távmunka heti 2 nap

A toborzási folyamat lépései

  1. If you’re interested in the position above and have the required skills and background, please apply below by attaching your English CV and we will contact you as soon as possible!

Metodológia

  • Team size11-15

Irodán belüli juttatások

  • Ingyenes kávé
  • Kerékpártároló
  • Belső képzések
  • Modern iroda
  • Mobiltelefon
  • Ingyenes parkolás

Extrák

  • Képzési költségvetés
  • Magánegészségügyi ellátás
  • Ebéd kártya
  • Nemzetközi projektek

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

AI alapú állásinterjúk: A toborzás jövője

A mesterséges intelligencia (AI) rohamos fejlődése alapjaiban változtatja meg a munkaerő-felvétel hagyományos módszereit. Az AI-alapú állásinterjúk egyre népszerűbbé válnak, mivel hatékonyabbá és objektívebbé teszik a toborzási folyamatot. Ebben a cikkben áttekintjük,...

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Önéletrajz vs. Motivációs levél – Mit várnak el a HR-esek?

Az álláskeresés folyamata szinte mindenkinél két alapvető dokumentummal kezdődik: az önéletrajzzal (CV) és a motivációs levéllel. Sokan úgy gondolják, hogy elég csak egy jól összerakott önéletrajz, a motivációs levél pedig csupán formalitás. Azonban a HR-esek és...

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Fizetési sávok Magyarországon: Miért titkolóznak a munkáltatók?

Magyarországon sajnos még mindig nem jellemző, hogy a munkáltatók nyíltan megadják a fizetési sávot az álláshirdetésekben. Ez pedig mind a munkavállalók, mind a munkaadók szempontjából feszültségeket szül. Vannak azonban iparágak, ahol már elengedhetetlenné vált a...