Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

French-speaking Procurement Administrator

Hays Hungary

Budapest

500k – 800k HUF alkalmazotti havi bruttó

Elvárások

  • MS Office
  • Angol
  • Francia

Előnyt jelentő készségek

  • procurement
  • Administrative

A mi követelményeink

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

  • Fluency in English and  French
  • Advanced MS Excel skills, including Pivot Tables
  • Strong understanding of Procure-to-Pay processes
  • Working knowledge of SRM, SAP, and KDS NEO (preferred)
  • Familiarity with corporate travel industry (advantageous)
  • Strong critical thinking and problem-solving abilities
  • Proven experience handling large datasets under tight deadlines
  • Excellent multitasking skills, managing multiple priorities and projects while maintaining high service standards

Pozíció / projekt rövid leírása

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

A French  Speaking Procurement Administrator position is open at our partner who is a leading provider of IT infrastructure services operating in Budapest.

The company can offer

  • Flexible work schedules
  • Dynamic, international work environment
  • Home office opportunity, language courses and different talent programs
  • Chance to grow professionally in the field of finance within a multinational environment
  • SAP & Finance trainings
  • Language courses & talent programs
  • Training opportunities & Stable Career Path
  • Rewards & Bonuses
  • Team competition & Process optimizing
  • Medicover private health care package and cafeteria benefits

If you have the required professional background and initial interest in the position, please apply and send your English CV!

Napi feladatok

Eredeti szöveg. Fordítás megjelenítése

  1. Providing system support and guidance on procurement tools
  2. Reviewing and approving purchase requests and travel bookings
  3. Creating Purchase Orders in SAP and ensuring compliance with policies
  4. Assisting with invoice reconciliation, billing queries, and Purchase-to-Pay processes
  5. Building supplier relationships and supporting sourcing activities
  6. Collaborating with category managers and handling general administration for the global procurement function

Specifikációk

  • Azonnali kezdés
  • Rugalmas távmunka

Extrák

  • Medicover
  • Cafeteria
  • Flexible work schedules
  • Home office
  • Rewards & Bonuses
  • Language courses
  • Talent programs
  • SAP & Finance trainings

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Power Apps fejlesztő

SmartX Solutions Kft. Budapest, Rétköz utca 5. 750k – 950k HUF alkalmazotti havi bruttó + Éves Bónusz: +10% Elvárások Microsoft Power Apps Power Platform AI Microsoft Copilot Studio AI Builder Angol (B2) Előnyt jelentő készségek Power Automate Microsoft Azure A mi...

Minőségügyi gyakornok (Diákmunka) – Br. 2100 Ft/óra

Job Force Iskolaszövetkezet Budapest, 11. kerület 352.8k HUF projektmunka havi bruttó Elvárások Nappali tagozatos hallgatói jogviszony MS Office Precizitás Magyar A mi követelményeink Nappali tagozatos hallgatói jogviszonnyal rendelkezz; Heti legalább 20 órát tudsz...

Junior Műszakvezető – Budaörs M1/M7 Autós Étterem

KFC Budaörs Br.458e Ft havibér Te vagy az ideális jelölt, ha: Fontos számodra a rugalmas munkaidőAnyagi függetlenségre vágyszSzereted az új kihívásokatSzeretsz csapatban dolgozni A következő feladatokra számíthatsz: Konyhai feladatok (ételek előkészítése, elkészítése,...