KIPSZER FT ZRT.
Hibrid • Astoria – Budapest, Astoria, 1053
Br.550e Ft havibér
Feladatok
- Általános adminisztratív feladatok ellátása
- Könyvelési anyagok előkészítése, pénztár kezelése (több kisebb cég számára)
- Vevő- és szállító adatbázisok készítése, karbantartása
- Vállalkozói és bérlői szerződések előkészítése, módosítása
- Szerződések nyilvántartása, az ezzel kapcsolatos adminisztráció ellátása, szerződések lejárati idejének/megújításának koordinációja
- Munkavállalói és alkalmi munkavállalói szerződések elkészítése, bejelentés
- Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok előkészítése könyvelés részére
- Kapcsolattartás külföldi könyvelőirodával (angol nyelven)
- Számlázás
- A vezetők munkájának aktív támogatása
Elvárások
- Középfokú vagy felsőfokú gazdasági végzettség
- Hasonló területen szerzett minimum 2 éves tapasztalat előnyt jelent
- Pontos, megbízható munkavégzés
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
- MS Office programok (különösen Excel) felhasználói szintű ismerete
- Jó szervezőkészség, önállóság
Amit kínálunk
- Stabil háttér, hosszú távú munkalehetőség
- Teljes munkaidő
- Nincs hétvégi munkavégzés
- Hibrid munkavégzési lehetőség
- Változatos feladatkör, szakmai fejlődési lehetőség
- Támogató csapat, kellemes munkakörnyezet
- Kedvezményes üdülési lehetőség partnereinknél
Munkahelyi extrák
- Parkoló