Deutsche Telekom IT Solutions Hungary
Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged
20% irodai munkavégzés, 80% távmunka
810k – 1.5M HUF alkalmazotti havi bruttó
Elvárások
- Genesys
- Cloud
- GCP
- VoIP
- MS Teams
- AWS
- Azure
- Salesforce
- MS Dynamics
- Sprinklr
- Five9
- Nice
- Angol
- Német
A mi követelményeink
- Legalább 2 év Genesys Cloud CX platformon szerzett gyakorlati tapasztalat (GCP/GCD tanúsítvány előny)
- Contact center szakértelem: Tapasztalat ügyfélprojektekben, különösen ügyfélszolgálati, chat- és voicebot megoldások területén
- Műszaki ismeretek: Áttekintő tudás VoIP, MS Teams, SBC, AWS, Azure és felhőalapú architektúrák területén
- Legalább középfokú angol nyelvtudás, német előny
Előny, de nem feltétel:
- Tapasztalat vagy ismeretek a következő platformokkal: Cognigy, Parloa, Salesforce, MS Dynamics, Sprinklr, Five9, Nice.
Pozíció / projekt rövid leírása
Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban.
A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.
Miért érdemes csatlakozni hozzánk?
Csapatunk tagjaként nemcsak izgalmas projekteken dolgozhatsz, hanem részese lehetsz egy olyan szakmai közösségnek, amely értékeli az ötleteidet és támogatja a fejlődésedet. Ha szeretnéd a tudásodat új szintre emelni, és innovatív technológiákon dolgozni, várjuk jelentkezésedet!
Napi feladatok
- Genesys Cloud CX implementáció: Routings, chat- és voicebotok létrehozása, valamint a platform integrációja külső rendszerekkel API-k segítségével
- Ügyfél-támogatás: Tanácsadás ügyfeleink számára a Genesys Cloud CX platform optimális használatáról és testreszabásáról
- Integrációs projektek: Külső rendszerek (pl. Salesforce, MS Dynamics) integrációja, valamint API-k implementálása
- Platform támogatás: Szerep- és ügyfélmenedzsment koncepciók létrehozása, support ticketek kezelése, és a platform hatékony működésének biztosítása
Specifikációk
- Azonnali kezdés
- Távmunka heti 4 nap
Biztosított eszközök
- Számítógép: Notebook
- Monitorok: kettő
Irodán belüli juttatások
- Ingyenes kávé
- Menza
- Kerékpártároló
- Szórakozási zóna
- Zuhanyzó
- Ingyenes parkolás
- Belső képzések
- Belső hack napok
- Modern iroda
- Nincs dress code
Extrák
- Sportcsomag
- Magánegészségügyi ellátás
- Nemzetközi projektek
- Képzési költségvetés
- Mobiltelefon