Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Fox HR Consulting Kft.

Fót
40% irodai munkavégzés, 60% távmunka

500k – 600k HUF alkalmazotti havi bruttó

A mi követelményeink

  • 1–3 years of relevant work experience in an HR assistant or administrative role
  • University degree in Human Resources or a related field is an advantage
  • Excellent written and spoken English and Hungarian language skills
  • Proficiency in MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Positive, proactive and cooperative attitude
  • Strong communication, organizational and problem-solving skills
  • Accuracy, reliability, and a high level of discretion

Pozíció / projekt rövid leírása

Our partner is a rapidly growing organization specializing in supply chain solutions, serving as a premier provider of world-class Supply Chain Services outsourcing. Their offerings include products, technical, and administrative support to cater to the diverse needs of the customers. With a focus on developing and managing production inventory management programs, they deliver tailored solutions that address unique OEM requirements.

Join us as an HR Assistant and support our Human Resources team in managing daily operations and strategic HR projects!

Napi feladatok

  1. Providing full administrative support for HR processes and projects
  2. Communicating with employees on HR-related topics, explaining policies and procedures
  3. Maintaining and updating employee records in both physical and digital formats (HRIS)
  4. Actively participating in recruitment and selection processes
  5. Coordinating onboarding and orientation for new hires
  6. Supporting the entire employee lifecycle (promotions, offboarding, etc.)
  7. Assisting in the performance review process
  8. Organizing training sessions, team building activities, and company events
  9. Preparing reports and HR statistics, supporting payroll-related data preparation
  10. Supporting internal communications (newsletters, announcements, etc.)
  11. Keeping the company’s career page and LinkedIn profile up to date
  12. Handling office and facility-related tasks as needed
  13. Supporting compliance with environmental protection and occupational health and safety regulations

Specifikációk

  • Azonnali kezdés
  • Távmunka heti 3 nap

Extrák

  • Magánegészségügyi ellátás
  • Cafeteria
  • Life & group insurance

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Minőségirányítási munkatárs

PR1MER Kft. 1211 Budapest, Duna-lejáró utca 11. Nettó 350e - 450e Ft havibér Feladatok HACCP és élelmiszerbiztonsági rendszerek felügyelete, működtetése, továbbfejlesztése termékdokumentációk készítése és frissítése (angolul is) kapcsolattartás a cégvezetéssel,...

Szerviztechnikus – logisztika és karbantartás

Monera Magyarország Kft. 1239 Budapest, Ócsai út Nettó 380e Ft havibér + Jutalék Feladatok Csomagautomaták helyszínre szállítása, helyszíni összeszerelése az ország bármely területén, Bankkártya terminálok és automaták, helyszíni karbantartása,  szervizelése, valamint...