Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

HR asszisztens (Diákmunka) – Br. 2200 Ft/óra

Job Force Iskolaszövetkezet

Alsónémedi

369.6k HUF projektmunka havi bruttó

Elvárások

  • Hallgatói jogviszony
  • MS Office
  • Kommunikációs készség
  • Magyar

A mi követelményeink

  • Nappali tagozatos aktív vagy 25 év alatti passzív jogviszonnyal rendelkezel;
  • Tudsz heti minimum 20 órát dolgozni;
  • MS Office ismeretekkel rendelkezel,
  • Kiváló kommunikációs és szervezőkészség jellemez;
  • Proaktív, dinamikus munkavégzés jellemez;
  • Nem okoz gondot csapatban dolgozni;

Pozíció / projekt rövid leírása

Csatlakozz Európa legnagyobb élelmiszer – logisztikai vállalatához és segítsd munkáddal az irodai mindennapi műkődését Hr asszisztensként. 

Amit kínálunk: 

  • Bruttó 2200 Ft/óra
  • Irodai környezet

Amennyiben felkeltettük az érdeklődésed, várjuk jelentkezésed! 

Napi feladatok

  1. Jelölt adatbázis kezelése, önéletrajzok előszűrése, rendszerezése, interjúszervezés ;
  2. Hirdetési csatornák kezelése, hirdetések terjesztése;
  3. Diák foglalkoztatással kapcsolatos adminisztráció;
  4. Eseti riportok készítése;
  5. HR tevékenységek támogatása;
  • Azonnali kezdés
  • Távmunka nem lehetséges

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

Minőségirányítási munkatárs

PR1MER Kft. 1211 Budapest, Duna-lejáró utca 11. Nettó 350e - 450e Ft havibér Feladatok HACCP és élelmiszerbiztonsági rendszerek felügyelete, működtetése, továbbfejlesztése termékdokumentációk készítése és frissítése (angolul is) kapcsolattartás a cégvezetéssel,...

Szerviztechnikus – logisztika és karbantartás

Monera Magyarország Kft. 1239 Budapest, Ócsai út Nettó 380e Ft havibér + Jutalék Feladatok Csomagautomaták helyszínre szállítása, helyszíni összeszerelése az ország bármely területén, Bankkártya terminálok és automaták, helyszíni karbantartása,  szervizelése, valamint...