Hunam Personal Solutions Kft.
Budapest
500k – 650k HUF alkalmazotti havi bruttó
Elvárások
- MS Office
Előnyt jelentő készségek
- Angol (B2)
A mi követelményeink
- Felsőfokú végzettség (preferáltan HR/számfejtés /vagy munkajog területen),
- munkaügyi adminisztrációban szerzett legalább 2-3 éves tapasztalat (preferáltan szolgáltatói oldalon vagy nagyobb gyártó vállaltnál),
- MS-Office és a feladatkörrel releváns szoftverek ismerete/ kezelése (kiemelten Excel, Word erős rutinnal
- lendületes, ugyanakkor pontos és precíz munkavégzés,
- stressz tűrő képesség,
- kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség,
- jó numerikus készségek.
Pozíció / projekt rövid leírása
A Pannon-Work Zrt. az ország egyik legnagyobb komplex HR szolgáltatásokat nyújtó vállalata. Cégünk teljes körű megoldást biztosít partnerei emberi erőforrással kapcsolatos kihívásaira. Jelenleg a budapesti, munkaerő-kölcsönzéssel foglalkozó motivált és lelkes csapatunkba keresünk HR munkatársat.
Napi feladatok
- A hozzá tartozó munkaerőkölcsönzési projektek – magyar és harmadik országbeli munkavállalók – munkaügyi adminisztrációjának a precíz ellátása, nyomon követése,
- a projektvezetők támogatása napi munkájukban,
- be- és kiléptetéshez kapcsolódó feladatok elvégzése (pl.: munkaszerződések előkészítése és megkötése, zárási adatok előkészítése, feldolgozása és továbbítása a bérszámfejtés felé (pld. időadatok és juttatások feldolgozása stb.),
- harmadik országbeli állampolgárok tartózkodási engedélyével kapcsolatos teljeskörű ügyintézés, az Idegenrendészeti Főigazgatósággal való kapcsolattartás,
- üzemorvosi vizsgálatok dokumentációja,
- munkáltatói igazolások elkészítése,
- folyamatos kapcsolattartás a bérszámfejtéssel és a projektvezetőkkel,
- a projekt által igényelt, ad-hock, az állományt érintő riportok elkészítése.
mutass kevesebbet
Specifikációk
- Toborzás nyelvei: magyar
- Azonnali kezdés
- Határozatlan idejű szerződés
- Távmunka heti 1 nap