CEEGEX Zrt.
1134 Budapest, Dévai utca 26-28.
Br.650e – 900e Ft havibér
Feladatok
Nagyon jó helyen jársz, ha egy jó állást és jó csapatot keresel! Mi pedig egy olyan kollégát keresünk, aki szereti a változatos feladatokat, nem fél a kihívásoktól és a káosz helyett a rendszert választja!
A feladataid a következők lesznek:
- Az iroda szuperhőse, vagyis az irodai ügyviteli folyamatok szervezése és koordinálása:
Gondoskodsz az iroda zavartalan működéséről, beleértve az adminisztrációt, dokumentumkezelést és az adatkezelést. Részt veszel a szerződések és számlák kezelésében, a jóváhagyási folyamatok támogatásában, valamint szerződésgazdai feladatokat látsz el a szakterületet érintő szerződések és bérleti megállapodások esetén. - A kapcsolattartás és kommunikáció mestere, tehát:
Aktív szereped lesz az irodán belüli kommunikáció szervezésében, mint például a telefonhívások fogadása és továbbítása, a bejövő és kimenő posta kezelése, valamint a cégkapus ügyintézés. Fogadod az ügyfeleket és a vendégeket, intézed a futárszolgálattal kapcsolatos teendőket, és karbantartod a telefonkönyvet.
Emellett egyes külsős partnerekkel is Te tartod majd a kapcsolatot, mint például a bérbeadóval és a takarító céggel, biztosítva a zökkenőmentes együttműködést. - A dokumentumkezelés gyöngye:
Kezeled az adatszolgáltatásokat, az iktatást, valamint a dokumentumok aláíratását és rendszerezését. A DMS rendszerben gondoskodsz a partnertörzs naprakész vezetéséről, valamint támogatod az adminisztrációs folyamatok gördülékeny működését. - A mindennapi működés motorja:
Részt veszel az irodaszerek, konyhai kellékek és egyéb szükséges eszközök beszerzésében, valamint figyelsz arra, hogy minden szükséges eszköz rendelkezésre álljon az iroda mindennapi működéséhez.
Elvárások
- Rendelkezz legalább középfokú végzettséggel;
- Legyen legalább 2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalatod;
- Rendelkezz felhasználói szintű számítástechnikai ismeretekkel (MS Office);
- Beszélj kommunikációs szinten angolul szóban és írásban egyaránt.
Előnyt jelent
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség: Te vagy az, aki mindenkit megtalál, szinte mindent elintéz, és közben még mosolyog is.
- Önálló, precíz és proaktív: – Probléma? Nem probléma!
- Rugalmas és talpraesett: Ha eltervezel valamit, de közbejön egy kisebb katasztrófa, nem esel pánikba.
Amit kínálunk
- Izgalmas és változatos feladatokat, ahol nem fogsz unatkozni és ahol önállóan kialakíthatod a munkavégzésednek bizonyos kereteit úgy, ahogy Neked a legjobb.
- Olyan munkahelyet, ami szemmel láthatóan fejlődik létszám és gazdasági szempontból egyaránt.
- Versenyképes és sokszínű juttatási csomagot – mert értékeljük a szuperképességeidet!
- Olyan csapatot, ahol arra törekszünk, hogy jól érezhesd magad a mindennapokban is és megélhesd, hogy Te is számítasz, nem csak a munkád!
- Belvárosi, modern munkakörnyezetet, finom kávét és friss gyümölcsöket, hogy az energiaraktáraidat feltöltsük a hatékony munkavégzésre.
- Azonnali kezdés – amint megtaláljuk a legmegfelelőbb jelöltet. Lehet, hogy éppen Te leszel az?
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Parkoló
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Szia! Mi vagyunk a CEEGEX Zrt., a közép-kelet-európai régióban elismert, innovatív, vezető pozíciót betöltő magyar gáztőzsde működtetője. Biztonságos és megbízható hosszú távú megoldást nyújtunk partnereinknek, miközben együttműködési lehetőséget biztosítunk a régió gázkereskedelmi szereplői számára.
Jelentkezés módja
Kérlek, hogy küldd el fényképes magyar- és angol nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet, bérigényed megjelölésével a „Jelentkezem” gombra kattintva.










