Avantgarde Public Relations Kft.
1095 Budapest, Tinódi utca 1-3.
Br.6,5M Ft évesbér
Feladatok
• Az iroda fenntartásával, működtetésével kapcsolatos feladatok szervezése, intézése, elvégzése;
• Számlázás, kimenő és bejövő számlák kezelése, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása
• Pénzügyi műveletek elvégzése (nem szükséges pénzügyi végzettség)
• Kapcsolattartás a szolgáltatókkal, szállítókkal
• Könyveléssel való kapcsolattartás: havi könyvelési anyag összegyűjtése és rendszerezése.
• Az ügyvezető és a munkatársak munkájának támogatása
• Vendégek fogadása
• Postázási, irattározási feladatok elvégzése
Elvárások
• A legfontosabb, hogy talpraesett és önálló legyél
• Nem hátrány, ha már dolgoztál hasonló feladatkörben, de nem feltétel
• Középfokú angol nyelvtudás
Amit kínálunk
• Piacképes fizetés
• Izgalmas munka egy izgalmas csapatban
• Stabil céges háttér, támogató légkör
• Fantasztikus környezet
Céginformáció
Rád vár a 20 éves múlttal és számtalan nemzetközi ügyféllel rendelkező budapesti kommunikációs cégünk, ha nincs számodra megoldatlan probléma, ha proaktív és precíz vagy, tudsz mosolyogni meg pörögni, munkádat szívvel-lélekkel végzed és házigazdájává tudsz válni egy 15 fős kreatív csapatnak.
Jelentkezés módja
A jelentkezés után kérjük csatolja magyar- és angol önéletrajzát!