MiniCRM
Home Office
Bruttó fizetési sáv 700 000 – 900 000 HUF
Az állásról
Profi problémamegoldó vagy, aki az IT és az üzleti folyamatok metszéspontján érzi magát a legjobban? Támogasd ügyfeleinket Magyarország piacvezető CRM-ének sikeres bevezetésében.
IT tanácsadóként a célod az lesz, hogy ügyfeleink teljes mértékben ki tudják aknázni a MiniCRM rendszerben rejlő lehetőséget és ezáltal elérjék kitűzött céljaikat. A MiniCRM sikeres bevezetését és használatát komplex technikai megoldások elkészítésével fogod támogatni.
Juttatások
Utazás
Kerékpártároló
Étkezés
Kávé
Képzés
Házon belüli képzés
Eszközök
Céges telefon |Notebook
Jóllét
Magánegészségügy
Egyéb
- Extra szabadság a belső szabályzatunk alapján
- Minőségi eszközök (Macbook, okostelefon)
- Iroda, vagy home office: te döntöd el.
Munkaidő
Heti munkaidő 40 óra / hét
Törzsidő 8:30 – 17:00
Feladatok
Komplex technikai igények megvalósítása.
MiniCRM testreszabása, automatizációk létrehozása, egyszerű riportok Google Sheet-en, komplex BI riportok, low code megoldások készítése.
Új ügyfelekkel történő onboarding folyamat technikai támogatása.
Meglévő ügyfelekkel történő re-onboarding folyamat technikai támogatása.
Az Account Manager által értékesített tanácsadói szolgáltatás keretén belül az ügyfél technikai igényének körültekintő megvalósítása a határidők betartásával.
Account Manager munkájának technikai támogatása.
Szakmai ismeretek
- IT problémamegoldás 5 / 5
- AI megoldások használata 5 / 5
- Magabiztos angol kommunikáció 5 / 5
- Low code környezetben script írás 4 / 5
Végzettség
Nem kell papír
Nyelvtudás
AngolTárgyalóképes szint
vagy
MagyarAnyanyelvi szint
Emberi tulajdonságok
Csapatjátékos |Önállóság |Ügyfélközpontú |Világos kommunikáció |Képes rendszerekben gondolkodni
Az ideális jelentkező
- Készítettél már IT megoldásokat hobbi projektként, akár egyetemi tanulmányaid alatt?
- Az ügyfél nyelvére lefordítva és tudásszintjéhez igazodva tudsz elmagyarázni technikai megoldásokat?
Ne jelentkezz, ha…
nem beszélsz angolulnem szeretnél ügyfelekkel dolgozni
Fejlődési lehetőség
Ha jól teljesítesz, és kölcsönösen úgy látjuk, hogy ez számodra is megfelelő irány, akkor hosszabb távon akár vezetői feladatokban is kipróbálhatod magad.
Miért jó nálunk dolgozni?
„Szeretem, hogy ilyen sokféle emberrel dolgozhatok együtt és ilyen közel lehetek azokhoz, akik inspirálják a fejlesztéseinket: a cégekhez, és vállalkozókhoz akik tökéletesíteni szeretnék vállalkozásaikat.”
„Én dönthetem el, hogy otthonról dolgozok, vagy bemegyek a gyönyörű belvárosi budapesti irodánkba, ahova még a kutyámat is magammal vihetem.”
Mi jó a csapatban?
„Szeretem a csapat hangulatát és a kollégák személyiségét. Mindig segítjük egymást, hogy megtaláljuk a legjobb megoldásokat az ügyfeleink számára. :)”
„Minden nap fogsz új dolgokat tanulni, és mindig meg fogod kapni a támogatást a kollégáktól. Az új ötletek elmondására is mindig van idő és tér és minden ötletet meghallgatnak. Nincs rossz kérdés.”
Miért jó munkahely a MiniCRM?
„A technológia van előtérben, mivel IT cég vagyunk, emellett ügyfélközpontúak is vagyunk, mivel a termékünk előfizetés alapú és többféle szolgáltatást is nyújt az ügyfelek számára. Ezen kívül a cég nagyon munkavállaló-barát, mivel nekünk vannak a legjobb kollégáink, egy kitűnő HR csapat dolgozik a jóllétünkért, és még az irodánk is kutyabarát!”
Kiválasztási folyamat:
– Beérkezik a CV-d a MiniCRM-be
– Küldünk neked egy kérdőívet
– Felkeresünk egy rövid telefonos beszélgetés erejéig
– Megkérünk egy próbafeladat elvégzésére
– A leendő szakmai vezető(i)ddel találkozol
– Kötetlen beszélgetés a leendő csapatoddal
– Ajánlat és megegyezés