Media Vivantis Zrt.
1036 Budapest, Lajos utca 126.
Br.780e – 880e Ft havibér
Céginformáció
Ha szereted összekapcsolni a pénzügyi precizitást a médiaipar kreativitásával, nálunk a helyed! A Media Vivantis Zrt. BackOffice üzletágánál nemcsak könyvelünk – közösen támogatjuk azokat a médiatartalmakat, amelyek emberek millióihoz jutnak el nap mint nap. Az IKO cégcsoport pénzügyi és számviteli szolgáltatójaként biztosítjuk a hátteret több népszerű tévécsatorna műsorainak gyártásához, és a Media Vivantis két tévécsatornájának zavartalan működéséhez. A 20 fős BackOffice üzletágunk szakértelmére és precizitására épül a cégcsoport közel 100 munkavállalójának mindennapi tevékenysége.
Csatlakozz hozzánk, ha olyan helyet keresel, ahol a számok nyelvén beszélve is alkotó részese lehetsz a médiaipar izgalmas világának!
Miért éri meg jelentkezned?
Ahol dolgozni fogsz:
- Munkavégzés helye: 1036 Budapest III. kerület, Lajos utca 126-130., a történelmi jelentőségű, világhírű Goldberger Textilgyár újjáépített komplexumában kialakított modern, loft stílusú irodában. A 6 méteres belmagasságú, világos terek inspiráló környezetet biztosítanak a mindennapokhoz. A Margitsziget és a Duna közelsége kellemes, zöld környezettel teszi teljessé a munkahelyi atmoszférát.
- Megközelíthetőség: Az iroda tömegközlekedéssel kiválóan elérhető – a H5-ös HÉV Tímár utcai megállójától pár perc sétával, valamint a 9-es, 29-es, 86-os buszokkal a Tímár utcai megállótól, illetve az 1-es, 17-es, 19-es és 41-es villamosokkal a Szentlélek téri megállótól. Az Árpád híd közelsége miatt autóval is kényelmesen megközelíthető. Jelenleg parkolóhelyet nem tudunk számodra biztosítani, a környéken fizetős parkolási lehetőséget találsz.
- Utazási támogatás: Amennyiben vidékről járnál be, a munkába járás költségeinek 86%-át térítjük, ezzel is támogatva a minőségi szakmai munkát, függetlenül attól, hogy honnan érkezel.
Amit kínálunk:
- Szakmai kihívás és fejlődés – Nálunk fogsz foglalkozni többek között bérrel, áfával, társasági adóval is – nagyon sokrétű feladatokat látsz el és végig fogod látni egy-egy cég könyvelésével kapcsolatos összes feladatot. Ez tud csábító lenni, hiszen gondolkodást igényel, átlátó képességet igényel, és garantáltan nem monoton a munka. Mindez értékes szakmai tapasztalatot és folyamatos fejlődési lehetőséget biztosít számodra a pénzügyi területen.
- Megújuló csapat – A 6 fős könyvelői csapatunk a 20 fős BackOffice részleg része, ahol olyan kollégákkal dolgozol majd, akik elkötelezettek a szakmai munka iránt. Zömében fiatalokkal találkozhatsz, és lehetőséged lesz hozzájárulni a csapat dinamikájának alakításához.
- Betanulás és folyamatos fejlődés – A kezdeti betanulásodat személyesen támogatjuk, és a későbbiekben is biztosítjuk a szakmai konferenciákon való részvételt. Emellett munkaidő után heti 1,5 órás angol órákon fejlesztheted nyelvtudásodat 2-3 fős kiscsoportokban.
- Rugalmas munkakörnyezet – Teljes munkaidőben, hétfőtől péntekig dolgozhatsz. A munkakezdés rugalmas (8:00-9:00 között), napi 8 órás munkaidő mellett 30 perc ebédszünettel. Amennyiben sikerül a kitűzött feladataink teljesítése minden második hét pénteken lehetőséget biztosítunk home office munkavégzésre, hogy jobban össze tudd hangolni a szakmai és magánéleti feladataidat.
- Munkahelyi légkör – Szeretjük a munkánkat és elkötelezettek vagyunk a minőség iránt. Bár időnként szorítanak a határidők, nálunk stresszmentes munkakörnyezetre számíthatsz.
Csatlakozz hozzánk, ha olyan munkahelyet keresel, ahol minden vezetői támogatást megkapva dolgozhatsz és szakmailag fejlődhetsz a médiaipar izgalmas hátterében!
Mire számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?
Amennyiben csatlakozol hozzánk, a következő feladatokra számíthatsz:
- A cégcsoport teljeskörű könyvelési feladatainak ellátása, ahol végig fogod látni egy-egy cég könyvelésével kapcsolatos összes folyamatot.
- Kimenő díjbekérők, előleg- és végszámlák kiállítása, valamint a kintlévőségek szakszerű kezelése.
- Bejövő számlák szakszerű feldolgozása és könyvelése, ahol pontosan nyomon követheted a beszerzési folyamatokat és a költségek alakulását.
- Az analitikák (vevő, szállító, tárgyi eszköz stb.) naprakész karbantartása és egyeztetése, ami valódi átlátóképességet igényel.
- Bérfeladások egyeztetése a munkaügyes kollégával, hogy minden munkavállaló időben megkapja járandóságát.
- Aktív együttműködés a kontrolling csapattal, ahol közösen biztosítjátok a pontos pénzügyi adatszolgáltatást és támogatjátok a vezetői döntéseket.
- Számviteli és kapcsolódó szabályzatok betartása.
- Éves zárási feladatok elkészítése, ami fontos mérföldkövet jelent a cég életében.
- Havi, negyedéves és éves bevallások összeállítása, valamint részvétel a riportok elkészítésében.
- Beszámolók és statisztikai jelentések elkészítése.
- A vállalatirányítási rendszer könyvelési moduljának naprakész üzemeltetése.
- A számviteli dokumentumok megfelelő, átlátható nyilvántartása és archiválása, ami sokrétű, gondolkodást igénylő feladat.
Nálunk minden feladat egy-egy lehetőség, hogy megmutasd szakértelmedet és fejlődj a pénzügyi területen!
Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned?
Jelentkezz még ma, ha ezek illenek rád, mert akkor a csapatunkban van a helyed:
- Több mint 5 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel könyvelői munkakörben, ahol megszerezted azt az átfogó tudást, amit nálunk kamatoztathatsz. Külön előnyt jelent, ha könyvelőirodai tapasztalattal is rendelkezel.
- Mérlegképes könyvelői végzettséged van, így biztosan ismered azokat a szakmai alapokat, amelyekre építhetünk.
- Jártasságot szereztél már valamilyen ügyviteli rendszer használatában – ha a Business Central (Navision) rendszert ismered, az kifejezetten előnyt jelent nálunk.
- Megbízhatóság, önállóság és precizitás jellemzi munkastílusodat – ezek a tulajdonságok elengedhetetlenek ahhoz, hogy végig tudd kísérni egy-egy cég teljes könyvelési folyamatát.
- Képes vagy hatékonyan dolgozni mind egyénileg, mind csapatban, hiszen nálunk mindkettőre szükség van a sikeres munkavégzéshez.
- Fontosnak tartod a részletek pontos dokumentálását, mert tudod, mennyire lényeges a pontos információk megléte a könyvelési folyamatokban.
- A kihívásokat lehetőségnek tekinted, és problémák esetén konstruktív megoldásokat keresel – ez a szemlélet különösen értékes a mi barátságos, egymást támogató csapatunkban.
- A Rád bízott feladatokat lelkiismeretesen, legjobb tudásod szerint és határidőre végzed el, miközben átlátod, hogy munkád hogyan járul hozzá a cégcsoport sikeréhez.
Olyan kollégát keresünk, aki értékeli a szakmai tudást, nyitott a csapatmunka fejlesztésére és szívesen vesz részt a közös fejlődésben. Ha magadra ismertél, várjuk jelentkezésed!
Amit még az állással kapcsolatban tudnod érdemes
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Bár nem alapkövetelmény, különösen értékeljük, ha rendelkezel az alábbiak valamelyikével:
- Adótanácsadó végzettség – Ez a szakmai plusz segít abban, hogy még átfogóbb rálátásod legyen a pénzügyi folyamatokra, és komplexebb tanácsokat tudj adni a cégcsoport számára.
- Bérszámfejtési tapasztalat – Ha már dolgoztál ezen a területen, akkor még jobban átlátod a bérszámfejtő céggel való együttműködés fontosságát és folyamatait.
- Angol nyelv ismerete – Bár a mindennapi munkavégzés során főként magyarul kommunikálunk, időnként előfordulhat, hogy angol nyelvű számlákkal kapcsolatban kell egyeztetned (például egy hotellel telefonon), így az angol nyelvtudás hasznos lehet.
Ezek a plusz képességek és tapasztalatok nem feltételek – ha az elvárásokban leírtak illenek Rád, és szeretnél egy dinamikus médiavállalatnál dolgozni, akkor jelentkezz még ma!
Amit még az állással kapcsolatban tudnod érdemes:
- Kiválasztás után azonnal betölthető pozíció
- Határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony 3 hónap próbaidővel
- Nagy múlttal rendelkező, stabil vállalati háttér
- Segítő, támogató vezetői csapat
- Kiváló munkakörnyezet és korszerű munkaeszközök
- Felelősségteljes feladatok
- Folyamatos szakmai és egyéni fejlődés
- Kutyabarát munkahely
Csatlakozz hozzánk, ha olyan helyen szeretnél dolgozni, ahol a szakmai munkádat értékeljük és közösen formáljuk a csapat kultúráját!
Havi bruttó fizetés és egyéb pénzbeli juttatások:
- Végzettségtől és tapasztalattól függően megegyezés szerint az alapbér havi bruttó 780.000-880.000 Ft
- Cafeteria bruttó 570.000 Ft/év – próbaidő lejártát követően időarányosan jár
- Választható juttatási elemek: SZÉP kártya, óvodai, bölcsődei szolgáltatás, sport és kultúra, egészségpénztár, nyugdíjpénztár és készpénz opció
- Munkáltatói finanszírozású ALL YOU CAN MOVE sportolási lehetőség ‘L’ csomag
- Vidéki kolléga esetén a munkába járás költségeinek 86%-os térítése
- Cégcsoport éves teljesítményének függvényében elérhető 1 havi jutalom
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Sportolási lehetőség
- Kutyabarát
- Ingyen kávé, üdítő
Jelentkezés módja
Amennyiben szívesen dolgoznál a Media Vivantis Zrt.-nél, küldd el szakmai önéletrajzodat és motivációs leveledet