CLBK Admin Kft.
1138 Budapest
Br.750e – 900e Ft havibér
Feladatok
Feladatkörök (for-profit cégek plusz non-profit alapítvány részére)
Pénzügyi területen:
- könyvelés támogatása, bejövő számlák igazolása, számlák előkészítése könyvelésre
- kapcsolattartás külső könyvelő irodával
- pénzügyi részfeladatok (számlázás, számlaiktatás) felügyelete
- pénzforgalom rendezett megvalósítása, utalások kezelése
- szerződések kezelése, nyilvántartása
- pénzügyi tervezés támogatása
- üzleti bankkártya kezelése
- havi utazási költségelszámolások készítése
- külföldi utak szervezése
- a holding további tagjainak pénzügyi adminisztratív támogatása
HR terület támogatójaként:
- havi bérszámfejtés előkészítése, egyeztetése külső bérszámfejtő csapattal
- munkaszerződések adminisztrációja
- létszám- és szabadságnyilvántartás kezelése
- álláshirdetések kezelése, toborzási folyamatok támogatása
- a holding további támogatása HR, bérszámfejtés, adminisztratív területeken
Elvárások
- felsőfokú végzettség (pénzügyi/számviteli képesítés, kiemelten mérlegképes könyvelő és/vagy adótanácsadó képesítés előny)
- irodai munkakörnyezetben szerzett, legalább 2-3 éves tapasztalat
- rendszerezett, folyamatokban történő gondolkodás
- pontosság, figyelem a részletekre
- felhasználói szintű MS Office és haladó MS Excel ismeret
- aktív angol nyelvtudás
Előnyt jelent
- kiváló kommunikációs képesség írásban és szóban
- jó problémamegoldó készség és reziliencia
- pontosság, részlet-orientáltság, analitikus szemlélet
- empátia
Amit kínálunk
Ha érdekel a számok világa, otthonosan mozogsz a pénzügyi adatok között, szeretsz az emberi oldallal is foglalkozni és egy kisebb, agilis csapatban érzed jól magad, ahol közvetlen hatásod lehet a cégek pénzügyi stabilitására, a kollégák jó közérzetére, akkor kiváló lehetőség vár rád nálunk.
- rugalmas munkavégzés és versenyképes, 100%-ban bejelentett fizetés
- részvétel érdekes, innovatív projektekben
- szakmai képzések támogatása
- egészségbiztosítási csomag
- nyelvtanulási lehetőség
- modern irodai környezet és eszközök
- agilis csapat, családias légkör
- kávé az inspiratív beszélgetésekhez
Munkahelyi extrák
- Kávézó
- Zuhanyzási lehetőség
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Holding szervezetünk központi csapatába keresi pénzügyekkel és HR támogatással foglalkozó új kollégáját. Pozíciónk egy olyan szerepet kínál, amely lehetővé teszi számodra, hogy nem csupán a pénzügyi világ rejtelmeibe mélyedj el, hanem kiemelten foglalkozz a vállalati kultúra és jó munkahelyi közérzet alakításával, mindezeket az irányításunk alá tartozó izgalmas startupokkal együttműködve.
KIEMELT PROJEKTÜNKRŐL:
A GI.HU Kft. (Genetic Immunity) egy magyar biotechnológiai cég, nemzetközi csapattal, mely a III. fázisú klinikai vizsgálatokat készíti elő egy pDNA Terápiás HIV Vakcina fejlesztési folyamata fontos következő mérföldköveként.
Jelentkezés módja
Jelentkezésedet csatolt magyar és angol nyelvű önéletrajzoddal, releváns tapasztalatod kiemelésével várjuk.