Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Polish-speaking customer service agent

Facebook csoport

Naponta frissülő hírfolyam kizárólag olyan állásokkal, ahol a hirdető megadta a bérsávot.

Adecco Kft.

Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.

Br.800e – 950e Ft havibér + Bónusz

Responsibilities

  • Handling inquiries and issues from global customers through various channels, including email, chat, and voice (90% of the task is through live-chat)
  • Collaborating with internal and external stakeholders, such as product managers and the marketing team, to address complaints and feedback related to websites, products, platforms, and services, etc.
  • Maintaining a strong understanding of company products to effectively communicate with customers
  • Establishing and nurturing strong relationships with company partners and external stakeholders.
  • Escalating any queries or unresolved issues to Level 2/Supervisors as directed by the operations management when they can not be resolved within standard procedures.

Requirements

  • At least 1 year of experience in language-related roles, including customer support, translation, interpretation, or localization.
  • Fluent language proficiency in English
  • Fluent language proficiency in Polish
  • Willingness to work in shifts (shifts start at: 08:00, 14:00, 22:00 – 8 hour work)
  • Willingness to work at weekends (5 days workday/week)
  • Willingness to work on site in the trial period (3 months), then hybrid model (2 days at the office)
  • Ability to work independently in a fast-paced environment and deliver multilingual support.
  • Strong interpersonal skills: the ability to navigate challenging language situations and remain composed under pressure.
  • Problem-solving mindset: a dedication to finding the right linguistic solutions for customers, overcoming language barriers, and making cost-efficient decisions.
  • Excellent time management: the ability to handle multilingual tasks effectively while managing time efficiently.

Nice-to-have

  • Familiarity with cryptocurrency and/or finance-technology industry.
  • Working knowledge of CRM tools, such as Zendesk.
  • Basic computer knowledge: MacOS, Lark, Microsoft Office, and G-Suite.

What we offer

  • Exceptional base salary and compensation package
  • Yearly Performance Bonus
  • Cafeteria
  • Fitness reimbursement 
  • Learning reimbursement
  • Health Insurance
  • Multinational working environment – Advance your career by interacting with individuals from various backgrounds, cultures, and nations.

Workplace extras

  •  Sports facilities
  •  Free lunch

Company info

Our partner is a leading crypto exchange company who is giving millions access to crypto trading and decentralized crypto applications.

How to apply

Please apply with your English-language CV!

JELENTKEZÉSHEZ KATTINTS IDE

Szeretnél bejutni az állásinterjúra?

Legyen olyan önéletrajzod, mellyel kitűnhetsz a többi jelentkező közül!

Ez is érdekelhet:

IT specialist

Melon HR Technology Kft. Budapest, IV. kerület Br.850e - 950e Ft havibér Céginformáció Partnerünk egy ~60 fős, vegyészeti vizsgálatokat végző laboratórium (nem gyártóüzem, munkakörülményeket tekintve átlagos irodának tekinthető). Keresik IT Specialist kollégájukat,...

Cölöpverő

Solar-Rendszerépítő Kft. Magyarország, Ausztria Nettó 650e - 700e Ft havibér Feladatok A rádbízott munkagép kezelése, napi karbantartása Csapatunk új tagjaként feladatod lesz többek között a napelemrendszerek szakszerű építése/szerelése és az ehhez kapcsolódó...

IT BA/tanácsadó

Clarity Consulting Kft. Budapest, Erzsébet királyné útja 29b60% irodai munkavégzés, 40% távmunka 800k – 1.4M HUF alkalmazotti havi bruttó Elvárások Üzleti elemzés Dokumentáció készítés Folyamatmodellezés Kockázatkezelés Írásbeli készség Kommunikációs készség...